من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور کشتی کروز استانبول


یکی از تفریحاتی که می توانید در تور استانبول ، تور کشتی است . تور کشتی از جذابترین تفریحات استانبول است که لحظات خوشی را برایتان به ارمغان می آورد . تور کشتی کروز استانبول معمولا از ۷ عصر شروع میشود و تا نیمه شب ادامه دارد . این تور در تنگه بسفر  که شبهای زیبایی دارد برگزار می شود . 
تور کشتی استانبول

تور کشتی استانبول

 تنگه بسفر یکی از جاذبه های گردشگری استانبول است . این تنگه ، باریکه آبی ست که دریای سیاه را به دریای مرمره وصل می کند . گردشگران با شرکت در تور کشتی میتوانند از عرشه کشتی به تماشای اطراف تنگه بپردازند . در ساحل تنگه بسفر ویلاها ، کاخ ها و قلعه های سنگی دیدنی وجود دارد که تماشای آن ها لذتبخش است . اگر میخواهید فقط قایق سواری کنید و از بازدید تنگه بسفر لذت ببرید میتوانید تور تنگه بسفر کوتاه مسیر یا بلند مسیر را انتخاب کنید . این تورها در تمام فصول معمولا از اسکله امینونو آغاز می شود و بعضی وقت ها در فصل تابستان از اسکله های کاباتاش و بوستانجی یا کادیکوی هم برگزار می شود . این تور شما را به دیدن زیبایی های اطراف تنگه بسفر در روز دعوت می کند . معمولا این تورها از صبح تا اول شب در ساعت های مختلف برنامه حرکت دارند و شما هر زمان که به اسکله مراجعه کنید روی بورد زمان حرکت کشتی برای تنگه نوشته شده است .

تور کشتی کروز استانبول

تور کشتی کروز استانبول


اما اگر مایلید شبی به یادماندنی را در کنار خانواده و یا دوستان تجربه کنید میتوانید در تور کشتی کروز شبانه استانبول شرکت کنید . برنامه تور کشتی استانبول شامل موزیک زنده و شام و نوشیدنی بر روی عرشه کشتی ست . این تور تفریحی از ساعت ۷ غروب شروع شده و تا ۱۲ شب ادامه دارد . برای رزرو این تور میتوانید از طریق هتل و یا آژانس های مرتبط اقدام کنید . اگر میخواهید شبی رویایی را سپری کنید میتوانید یکی از کشتی های بسیار شیک و مجلل خصوصی را رزو کنید و شب را بر روی این کشتی سپری کنید .


تور کشتی کروز استانبول

تور کشتی کروز استانبول

وعده شام کشتی دریایی بسیار مفصل است و پیش غذا شامل کوکتل میگو ، بشقاب گوشت دودی ، بهترین نوع پنیر ، بشقاب مزه عثمانی میشود . غذای اصلی هم شامل استیک گوشت ، کباب بره ، Tornedo شتو با سس قارچ ، سینه مرغ کباب شده ، Seabuss Pane ، پیشنهاد سرآشپز ، سالاد فصل و سالاد میوه است . در کشتی انواع نوشیدنی محلی و وارداتی و همچنین چای و قهوه نیز سرو می شود . قیمت تور کشتی استانبول حدود ۱۷۰ لیره ترک است . این تور یکی از بهترین و جذابترین تفریحات استانبول محسوب می شود .


قیمت تور کشتی استانبول

قیمت تور کشتی استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.