من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

پارک کارالی اوغلو آنتالیا


اگر پس از بازدید مراکز خرید آنتالیا قصد استراحت داشتید ، کمی استراحت کنید و از دیدن منظره دریا لذت ببرید ، پیشنهاد ما پارک کارالی اوغلو ست . پارک کارالی اوغلو در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد و به دلیل دسترسی راحت (پیاده یا تراموا) ، روزانه هزاران بازدید کننده دارد . این پارک در کنار خلیج آنتالیا واقع شده و دارای فضایی زیبا ، محیطی فوق العاده و چشم اندازهای خیره کننده می باشد . در پارک کارالی اوغلو می توانند زیباترین بناهای آنتالیا مانند ساختمان شهرداری ، تئاتر شهر ، برج قدیمی هیدریلیک و صخره های بزرگ درون آب های زیبای خلیج آنتالیا را ببینند . مجسمه های زیادی در سراسر پارک کارالی آنتالیا به چشم می خورد اما معروف ترین آن ها ، مجسمه کارگر و پسرش می باشد .

Karaalioglu Park Antalya

Karaalioglu Park Antalya

  

در این پارکانواع درختان همیشه سبز مثل کاج ، سرو و نخل بچشم میخورد و زیبایی این پارک ساحلی آنتالیا را دو چندان کرده است . کارالی اوغلو در انتهای جنوب شرقی بندر Yacht واقع شده و در امتداد سواحل آنتالیا گسترده شده است . این پارک طبیعی نیست و توسط فضای سبز شهری ساخته شده است . اگر میخواهید یک قهوه خوب نوش جان کنید و یا میخواهید ناهارتان را در یکی از رستوران های آنتالیا میل کنید . پارک کارالی پیشنهاد خوبی ست . علاوه بر صرف غذا در رستوران های خوب این پارک میتوانید در کافه های این پارک انواع نوشیدنی و بستنی را میل کنند .

عکس های پارک کارالی اوغلو آنتالیا

عکس های پارک کارالی اوغلو آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.