من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تفریحات بلغارستان


اگر در بهار یا تابستان به بلغارستان سفر کنید ، آب و هوای این کشور ، به شما اجازه می دهد تا از جذابترین تفریحاتش ، لذت ببرید . تفریحات بلغارستان ، مورد توجه خانواده ها نیز قرار می گیرد و اعضای خانواده می توانند با هم ساعات خوشی را در وارنا یا سوفیا تجربه کنند . در اینجا به معرفی بهترین تفریحات بلغارستان می پردازیم . در ضمن ، خوشبختانه هزینه تفریحات بلغارستان ، نسبتا معقول می باشد .

بهترین تفریحات بلغارستان

بهترین تفریحات بلغارستان


 تور جیپ سافاری وارنا (varna safari tour) :
یکی از بهترین تورهای تفریحی بلغارستان ، تور جیپ سافاری ست که بهتر است آنرا در شهر وارنا تجربه کنید . تور جیپ سافاری بلغارستان در اکثر شهرهای این کشور ، بخاطر شرایط آب و هوایی مطلوب ، برگزار می گردد اما تور جیپ سافاری در شهر ساحلی وارنا ، دلچسب تر از سایر شهرهاست . تور جیپ سافاری وارنا حدود ۶ ساعت (۱۵:۳۰-۹:۳۰) طول می کشد و اگر در روزهای قبل این تور را رزرو کرده باشید کافی ست در ساعت مقرر در جلو هتل محل اقامتتان منتظر باشید تا باجیپ های مخصوص شما را به یک نیم روزی هیجان انگیز ببرند . تور جیپ سافاری وارنا در منطقه توریستی گلدن سندز (سرزمین ماسه های طلایی) برگزار می شود و با طی مسیری سخت و پر از هیجان در دل جنگل ها ، لحظات خوشی را رقم می زند . هزینه تور جیپ سافاری وارنا برای بزرگسالان ۳۶ یورو و برای کودکان تا ۱۲ سال ۱۸ یورو می باشد توجه داشته باشید که این تور روزهای چهارشنبه برگزار نمی گردد و ناهار نیز شامل کباب و سالاد سبزیجات همراه با چند نوع نوشیدنی سرو می گردد که صرف این وعده در میان جنگلی سرسبز و دنج به همراه موسیقی زنده خاطره ای به یادماندنی خواهد شد .

تور جیپ سافاری وارنا

تور جیپ سافاری وارنا

تور جیپ سافاری وارنا

تور جیپ سافاری وارنا

تور کشتی دزدان دریایی وارنا (varna pirates ship tour) :
تور کشتی دزدان دریایی وارنا از مهیج ترین تورهای تفریحی بلغارستان بشمار می آید که بهتر است حتما تجربه اش کنید . در این تور سوار بر کشتی های تفریحی شده و به گشت زنی در خلیج وارنا می پردازید در طول سفر ، برنامه های جالبی بر روی عرشه برگزار میشود . در تور کشتی دزدان دریایی مسافرین به دو دسته تقسیم می شوند و هرکدام سوار بر کشتی جداگانه شده و با توپهای آبی ، از داخل کشتی به هم آب می پاشند که لحظات شادی را رقم می زند ، کسانی که مایل نیستند خیس شوند می توانند در طبقه بالای عرشه قرار بگیرند . ناهار تور کشتی شامل کباب ماهی به همراه نوشیدنی های مختلف می باشد . پس از پایان تور کشتی ، می توانید از فروشگاه کنار اسکله ، ادکلن و شکلات و… خرید کنید . هزینه تور کشتی دزدان دریایی وارنا حدود ۶۰ لوا می باشد .

تور کشتی دزدان دریایی وارنا

تور کشتی دزدان دریایی وارنا

باغ دریایی وارنا بلغارستان (varna sea garden) :
وقتی به باغ دریایی وارنا می روید ، فقط منتظر دیدن گل و گیاه نباشید . در این باغ وارنا ، موزه تاریخ طبیعی ، موزه نوال ، باغ وحش ، گلخانه ، دلفیناریوم و آکواریوم نیز بچشم میخورد . این پارک عمومی که قدیمی ترین پارک بلغارستان می باشد در امتداد ساحل دریای سیاه احداث شده است و درهای آن هر روز از ساعت ۹ صبح به روی بازدیدکنندگان گشوده میشود . در این مجموعه استخر شنا ، زمین تنیس ، یک سالن تئاتر غیر سرپوشیده و یک پارک کودکان که در سال ۲۰۰۲ افتتاح شده است ، در کنار تفریحات مختلفی مانند آسیاب های آبی ، سرسره ، تیراندازی با کمان و ترامپولین وجود دارد . در  باغ دریایی تعداد زیادی کافه های کوچک و بزرگ و رستوران هایی با انواع غذاهای دریایی وجود دارد . در ضمن باغ دریایی روزهای دوشنبه تعطیل می باشد .

باغ دریایی وارنا بلغارستان

باغ دریایی وارنا بلغارستان

پارک آبی وارنا (aqua park varna) :
یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری بلغارستان ، پارک آبی وارناست . پارک آبی آکوا پلیس وارنا در بخش شمال غربی ساحل توریستی گلدن سندز ، در جاده ی اصلی از سمت ساحل توریستی ریوریا به سمت ساحل آلبنا واقع شده است . پارک آکوا پلیس در منطقه ی جنگلی وارنا قرار دارد که زیباترین پارک آبی شرق اروپا و اولین پارک آبی در بلغارستان است . منظره ی زیبای دریا و تمامی ساحل توریستی از این پارک قابل مشاهده است . این پارک آّبی ترکیبی از یک محیط طبیعی با عناصر مصنوعی مانند استخر ، سرسره های آبی، جکوزی ، چشمه ، آبشار ، قلعه های قدیمی است . ساعت کار پارک آبی وارنا از ۱۰ صبح تا ۶:۳۰ عصر می باشد . هزینه بلیط ورودی پارک آبی وارنا برای یک روز کامل ۳۳ لوا و برای ۳ عصر به بعد ، ۲۴ لوا می باشد .

پارک آبی وارنا

پارک آبی وارنا

پارک آبی وارنا

پارک آبی وارنا


منبع : http://www.turkeyhotel.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.