من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مینی سیتی آنتالیا

موزه مینی سیتی  مجموعه ای از ماکت های اماکن دیدنی ترکیه است که بسیار زیبا طراحی شده اند و برای گردشگران بسیار جذاب هستند . در مجموعه ارزشمند مینی سیتی تمامی ماکت ها با اندازه ای ۲۵ برابر کوچکتر از اندازه واقعی خود ایجاد شده اند . موزه مینی سیتی آنتالیا موزه ای دیدنی در هوای آزاد است که نسخه ای مینیاتوری از مهمترین ابنیه تاریخی و دیدنی ترکیه را در خود جای داده است . برای ساخت این کلکسیون ها تلاش بسیاری شده تا ماکت ها همانند نمونه های واقعی خود بوده و کمتر تفاوتی با آنها داشته باشند.


موزه مینی سیتی آنتالیا

موزه مینی سیتی آنتالیا

   موزه مینی سیتی آنتالیا که از جاذبه های گردشگری ترکیه به شمار می آید در نزدیکی پارک ساحلی کنیالتی واقع شده و در زمینی به وسعت ۵۰ هزار متر مربع گسترده شده است . این پارک با ماکت های دیدنی می تواند برای ساعتی گردشگران را به خود مشغول سازد در واقع با قدم زدن در مینی سیتی شما یک سفر در زمان و کشف تاریخ ترکیه را تجربه خواهید کرد .
مینی سیتی آنتالیا

مینی سیتی آنتالیا

پارک موزه مینی سیتی که از جاذبه های گردشگری آنتالیا ست . در محله ارپسویو ، بلوار دوملوپینار در کنار آکواریوم واقع شده و بیش از ۸۵ ماکت دیدنی را در خود گنجانده است . از جمله بناهایی که نسخه مینیاتوری آن ها در پارک مینی سیتی آنتالیا به چشم می خورد می توان به تئاتر آسپندوس ، مسجد ایاصوفیه ، دروازه هادریان ، مسجد ییولی مناره ، کلیسای سنت نیکولاس ، کوه چیمرا ، معبد آرتمیس در افسوس و پاموک کاله هیراپولیس اشاره نمود . در این مجموعه مساجد ، کاخ ها و شگفتی های طبیعی ترکیه در مقیاس های کوچک در کنار هم جمع شده اند و باعث شگفتی بچه ها و همچنین والدین می شوند . علاقه مندان می توانند یک نسخه صوتی را که به زبان های مختلف روسی ، آلمانی ، ترکی و انگلیسی است تهیه کرده و از طریق آن با هر یک از این بناها آشنا شوند . این موزه نیز مانند موزه باستان شناسی آنتالیا بسیار مورد توجه قرار می گیرد .

پارک مینی سیتی آنتالیا

پارک مینی سیتی آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.