من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

موزه اسباب بازی در آنتالیا

 موزه اسباب بازی آنتالیا حس نوستالژی را در کوچک و بزرگ زنده می کند . حتما می پرسید در موزه اسباب بازی چه چیزی نمایش داده میشود ؟ این موزه مجموعه ای از اسباب بازی های خاطره انگیز است که توسط شهرداری آنتالیا جمع آوری شده و در معرض نمایش گذاشته شده است . بعضی از این اسباب بازی ها و عروسک های از مزایده های عتیقه خریداری شده اند و برای گردشگران تور آنتالیابسیار هیجان انگیزند .

 موزه اسباب بازی در آنتالیا

موزه اسباب بازی در آنتالیا

  

عمده اسباب بازی های این موزه از کشورهای آمریکا ، آلمان ، ژاپن و ترکیه جمع آوری شده اند و تعدادی نیز از بریتانیا ، ایتالیا ، روسیه ، فرانسه و آرژانتین به این موزه آورده شده اند . همچنین در این موزه اسباب بازی های دست ساز آناتولی نیز به چشم می خورند که بسیار دیدنی هستند . برخی از وسایل بازی موجود در این موزه اسباب بازی ، بیش از ۱۵۰ سال قدمت دارند و قدیمی ترین اثر این موزه در سال ۱۸۰۰ میلادی ساخته شده است . محیط موزه اسباب بازی آن قدر گیرا است که همه سنین را به سوی خود می کشاند و به نوعی برای بزرگسالان نقش تونل زمان را دارد و آن ها را به دوران کودکیشان می برد . در تور آنتالیا فرصت بازدید از این موزه را از دست ندهید .

قیمت بلیط موزه اسباب بازی آنتالیا

قیمت بلیط موزه اسباب بازی آنتالیا

موزه اسباب بازی آنتالیا در سال ۲۰۱۱ و در کالجی مارینا افتتاح شده است و در آن تعداد زیادی از اسباب بازی های خاطره انگیز به نمایش گذاشته شده است . در این موزه علاوه بر وسایل بازی خارجی ، اسباب بازی های تولید ترکیه نیز به چشم می خورند و موزه را به کلکسیونی جذاب تبدیل کرده است . در این موزه حدود ۳۰۰۰ اسباب بازی به چشم میخورد که حسابی کودک درون همه را زنده می کند .این موزه نیز مانند موزه موزاییک آنتالیا ، بسیار تماشایی ست .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.