من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور کشتی کروز آنتالیا

برای رزرو تور کشتی آنتالیا میتوانید از میز گردشگری هتل محل اقامتتان کمک بخواهید اما دفاتر اصلی این تورها نیز ، در مرکز شهر آنتالیا ، از متقاضیان ثبت نام می کنند . تور کشتی آنتالیا ، در آب های مدیترانه برگزار می شود . این تور مهیج معمولا در ساحل منطقه کمر برگزار می شود . فاصله کمر تا مرکز آنتالیا حدود ۴۵ کیلومتر است . تور کشتی را میتوانید در یکی از کشتی های ماموبی دیک ، حارم ، آکواپارادایس و باربوسا تجربه کنید اما برنامه تور کشتی در همه این کشتی ها یکسان است و از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ عصر ادامه دارد .

تور کشتی در آنتالیا

تور کشتی در آنتالیا

تور کشتی کروز آنتالیا از بندر اصلی آنتالیا یعنی لیمان شروع می شود و در همین بندر ، به پایان می رسد . گردشگران در غرب آنتالیا سوار کشتی میشوند و در نوار ساحلی آنتالیا به سمت آبشار دودن ، در شرق آنتالیا سفر می کنند . برنامه تور به این صورت است که معمولا کشتی در نزدیکی آبشار حدود ۴۵ دقیقه توقف دارد و به مسافران فرصت آبتنی داده می شود . بعد از آن کشتی به سمت غرب و جاده شهر کمر حرکت می کند تا به جزیره موش یا سیچان آداسی در حوالی کمر برسد . در این جزیره هم فرصت شنا خواهند داشت و ناهار بوفه را روی عرشه کشتی میل می کنند . پس از حدود یک ساعت توقف کشتی مجددا به سوی بندر لیمان حرکت می کند . در طول این سفر چند ساعته ، موسیقی زنده در کشتی اجرا می شود .

قیمت تور کشتی آنتالیا

قیمت تور کشتی آنتالیا

هزینه تور کشتی آنتالیا

هزینه تور کشتی آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.