من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

پارک ملی کوپرولو آنتالیا

طبیعت زیبای آنتالیا برای اکثر گردشگران تور آنتالیا جذاب و دلنشین است . پارک ملی کوپرولو کانیون آنتالیا یکی از جاذبه های طبیعی این استان است که در فصل پاییز و زمستان نیز مانند بهار و تابستان ، بسیار تماشایی ست . دره کوپرولو  مانند دره پلدار با ۱۴ کیلومتر طول از طولانی ترین دره های ترکیه است و در برخی نقاط ۴۰۰ متر عمق دارد . این پارک در سال ۱۹۷۳ به عنوان پارک ملی آنتالیا ثبت شده است .

پارک ملی کوپرولو آنتالیا

پارک ملی کوپرولو آنتالیا

  

پارک کوپرولو کانیون یکی از تفریحات آنتالیاست که از مناطق بلک ، سیده ، آلانیا و کمر براحتی قابل دسترسی ست . این پارک جنگلی پوشیده از درختان سدر ، سرو و کاج می باشد و مانند دره کاپادوکیا  یکی از جاذبه های ترکیه است . گونه های حیوانی پارک ملی کوپرولو کانیون شامل گوزن ، بز کوهی ، خرس ، روباه ، گرگ و خرگوش می باشند . در این دره ، پل سنگی کوپرولو که یک پل تاریخی ست ، بچشم می خورد . درخت های اطراف رودخانه کوپرولو ، به دره بین روستای بولاسان و بسکوناک زیبایی خاصی بخشیده است .

پارک ملی دره کوپرولو آنتالیا

پارک ملی دره کوپرولو آنتالیا

پارک کوپرولو کانیون در دره ای با همین واقع شده است و ۳۶۶ کیلومتر مربع مساحت دارد . در رودخانه کوپرولو فرصت تجربه تور رافتینگ آنتالیا و یا تور ماهیگیری را خواهید داشت زیرا رودخانه کوپرولو مملو از ماهی قزل آلاست . در تور پارک ملی آنتالیا میتوانید چادر بزنید و از رستوران های این پارک لذت ببرید . معمولا در رستوران پارک کوپرولو ، غذای دریایی خوشمزه سرو می شود .


پارک ملی کوپرولو کانیون آنتالیا

پارک ملی کوپرولو کانیون آنتالیا


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.