من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هزینه اقامت در استانبول

گردشگران تور استانبول هر نوع سفری را اعم از هوایی یا زمینی انتخاب کنند در نهایت با این سوال روبرو هستند که هزینه اقامت در استانبول چگونه است ؟ هزینه یک شب اقامت در استانبول ، بستگی به اقامتگاهی دارد که انتخاب می کنید . شما میتوانید یک هتل ۵ ستاره لوکس انتخاب کنید یا شب را در هاستل های استانبول سپری کنید . خوشبختانه هتل های استانبول از نظر قیمت و کیفیت زیادی برخوردارند . 
هزینه اقامت در استانبول

  هزینه اقامت در استانبول

برای اقامت در استانبول ، گزینه های مختلفی پیش روی شما قرار دارد که از لحاظ قیمت و کیفیت و حتی مکان ، تفاوت های بسیاری با هم دارند . اولین چیزی که باید به آن اهمیت دهید این است که میخواهید در کجای استانبول هتل رزرو کنید  ؟ میتوانید در وب سایت ترکیه هتل با مناطق مختلف شهر استانبول آشنا شوید و مکانی مناسب شرایط خود پیدا کنید .

هزینه یک شب اقامت در استانبول

هزینه یک شب اقامت در استانبول

در مرحله دوم باید نوع اقامتگاهتان را مشخص کنید : از هاستل و آپارتمان تا هتل با درجات کیفی مختلف در استانبول وجود دارد . با مشخص شدن اینکه قصد دارید در کدام یک از این اقامتگاه ها سکونت کنید میتوانید در بین هم ترازهای آن ، بهترین را انتخاب کنید . مثلا اگر قصد رزرو یک آپارتمان یک خوابه را دارید میتوانید در بین آپارتمان های متنوع با شرایط مورد نظرتان ، بهترین را انتخاب کنید . در اینجا میتوانید نرخ اقامتگاههای استانبول را در سال ۹۶ ببینید :

هزینه یک شب اقامت در هتل های ۲ ستاره استانبول : از حدود ۵۰ تا ۳۰۰ لیر (حدود ۵۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان)

هزینه یک شب اقامت در هتل های ۳ ستاره استانبول : از حدود ۷۰ تا ۶۰۰ لیر (حدود ۷۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان)

هزینه یک شب اقامت در هتل های ۴ ستاره استانبول : از حدود ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ لیر (حدود ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان)

هزینه یک شب اقامت در هتل های ۵ ستاره استانبول : از ۱۴۰ لیر به بالا (از ۱۴۰ هزار تومان به بالا)

هزینه یک شب اقامت در مهمان سراها و هاستل های استانبول : از حدود ۲۰ تا ۴۰۰ لیر (حدود ۲۰ هزار تا ۴۰۰ هزار تومان)

هزینه یک شب اقامت در آپارتمان های استانبول : از حدود ۳۰ تا ۱۰۰۰ لیر (حدود ۳۰ هزار تا ۱ میلیون تومان)

در مورد رزرو هاستل و انواع آپارتمان ها ، هزینه ‌ها یا توجه به محل ، تعداد اتاق‌ها ، فاصله تا مرکز شهر و امکانات آن متفاوت است . برخی از آپارتمان های استانبول بسیار شیک و مدرن طراحی شده اند . در ضمن در بین اقامتگا های مختلف ، هتل های ۴ ستاره استانبول ، از سوی گردشگران با بیشترین تقاضا روبروست .

هزینه اقامت در هتل های استانبول

هزینه اقامت در هتل های استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.