من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول

اگر میخواهید تور استانبول را در یک هتل سه ستاره سپری کنید و تا حدودی در هزینه ها صرفه جویی کنید ، بهتر است یک هتل سه ستاره ی با کیفیت انتخاب کنید . اما بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول کدامند ؟ هرچند تعداد هتل های استانبول زیاد است اما در اینجا لیستی از هتل های سه ستاره خوب استانبول جمع آوری کرده ایم که شما را در انتخاب یک هتل مناسب کمک می کند .

بهترین هتل های 3 ستاره استانبول

بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول

  

هتل آدا استانبول _ Ada Hotel Istanbul
اگر میخواهید در مرکز فرهنگی شهر اقامت کنید و به جاذبه های گردشگری استانبول دسترسی راحتی داشته باشید ، Ada Hotel را انتخاب کنید . هتل سه ستاره آدا استانبول در منطقه سلطان احمد استانبول قرار دارد و در نزدیکی موزه موزائیک ، موزه باستان شناسی و بازار بزرگ بنا شده است . این هتل ۱۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای فای رایگان ، پارکینگ رایگان ، ماهواره ، خودپرداز و آرایشگاه اشاره کرد . هتل دارای اتاق‌های بزرگ با وای فای رایگان است . هتل از مسجد آبی تنها ۱۵۰ متر و از کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد . منظره تراس هتل رو به دریای مرمره و مسجد محمت پاشا است . اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون مسطح با ماهواره ، کولر و حمام اختصاصی است . فاصله هتل آدا استانبول از فرودگاه آتاتورک حدود ۲۰ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکچن حدود ۵۰ کیلومتر می باشد .

 

آدرس هتل آدا استانبول :  Binbirdirek Mah. Sehit Mehmet Pasa Yokusu Sok. No:30 Sultanahmet, Fatih, Istanbul 34122, Turkey

هتل بیوک کبان استانبول _ Hotel Buyuk Keban Istanbul
برای رزرو هتل در منطقه لاله لی استانبول ، پیشنهاد ما هتل بیوک کبان است . هتل سه ستاهر بیوک کبان در منطقه شلوغ و پرتردد laleh lee قرار دارد . این هتل تنها ۵۰۰ متر با ایستگاه تراموا آکسارای فاصله دارد و با مترو نیز ذسترسی راحتی به فرودگاه  دارد . فاصله هتل بیوک کبان تا فرودگاه آتاتورک ۱۶ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکچن حدود ۷۰ کیلومتر می باشد . هتل بیوک کبان ۱۳۱ اتاق با امکانات متفاوت دارد که عبارت اند از اتاق تک، دوقلو، دوبرابر و سوئیت های خانوادگی . همچنین اتاق هایی مخصوص افراد کم توان جسمی با دسترسی مناسب در نظر گرفته شده است . امکانات هتل شامل وایفای پرسرعت رایگان، ماساژ و آبگرم و حمام ترکی ، صبحانه رایگان ، خدمات اتاق ، سالن بدن سازی ، رستوران ، سرویس فرودگاه ، پارکینگ رایگان می باشد . از این هتل به دانشگاه استانبول دسترسی راحتی خواهید داشت .

 

آدرس هتل بیوک کبان استانبول :  Gencturk Cad. No: 39| Laleli, Istanbul 34470 , Turkey

هتل عثمان هان استانبول – Osmanhan Hotel Istanbul
در سفر خانوادگی معمولا در انتخاب هتل دقت بیشتری میشود و هتل های خانوادگی انتخاب می شوند . هتل عثمان هان یکی از هتلهای سه ستاره استانبول است که شرایط لازم برای اقامت خانوادگی را دارد . هتل ۳ ستاره عثمان هان در محله فاتیح تا برخی از جاذبه های گردشگری استانبول مانند  مسجد سلطان احمد ، موزه باستان شناسی ، کاخ توپکاپی و بازار بزرگ تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد . پارکینگ رایگان ، رستوران با طبخ غذاهای ترکی و محلی ، صبحانه رایگان ، استخر ، اینترنت رایگان ، ترانسفر فرودگاه و …. از جمله امکانات رفاهی این هتل سه ستاره  می باشد . فاصله هتل عثمان هان تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکچن حدود ۷۲ کیلومتر می باشد .

آدرس هتل عثمان هان استانبول : Akbiyik Cad. Cetinkaya Sok. No:1 Sultanahmet, Fatih, Istanbul 34122, Turkey

هتل آدا استانبول

هتل آدا استانبول

هتل بیوک کبان استانبول

هتل بیوک کبان استانبول

هتل سراگلیو استانبول _ Seraglio Hotel Istanbul
یکی از هتل های ۳ ستاره استانبول که نسبت به سایر سه ستاره ها در سطح متوسط قرار دارد ، هتل سراگلیوست . هتل ۳ ستاره سراگلیو نیز در محله معروف سلطان احمد قرار دارد و با چند دقیقه پیاده روی می توانید خود را به مکان های دیدنی شهر برسانید . همچنین با یک سواری ۱۵ دقیقه ای خود را در محله تقسیم و یا بیواغلو خواهید دید . این هتل با ۱۴ اتاق و تزئینات دنج و چشمگیر یکی از بهترین هتل های استانبول است . این هتل جذاب و دیدنی در مرکز شهر قدیمی استانبول قرار گرفته است. هتل سِراگلیو به مناطق جذاب گردشگری مانند ایاصوفیه ، مسجد آبی ، قصر توپکاپی ، کلیسای آب انبار ، موزه مردم شناسی و سایر نقاط دیدنی و تاریخی شهر قدیمی تنها چند دقیقه با پای پیاده فاصله دارد . فضای اطراف هتل هم پر ازرستوران ها، کافه ها و مراکز خرید است . فاصله هتل سراگلیو تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکچن حدود ۵۰ کیلومتر می باشد .

آدرس هتل سراگلیو استانبول : Sultanahmet Mah. Amiral Tafdil Sokak, No: 32 Sultanahmet / Istanbul

هتل ورلد هریتیج استانبول _ World Heritage Hotel Istanbul
هتل ورلد هریتیج استانبول یکی دیگر از هتل های معروف و محبوب است که در قسمت تاریخی شهر استانبول یعنی سلطان احمد واقع شده است و با اندکی پیاده روی به دیدنی های جذاب شهر خواهید رسید. در این هتل سه ستاره استقبالی گرم از سوی کارکنانی حرفه ای را خواهید دید. هتل ورلد هریتیج استانبول ۲۰ اتاق دارد و نامش را در میان ۱۰۰ هتل برتر با قیمت مناسب می توان دید . از خدمات و امکانات هتل ورلد میتوان به وایفای پرسرعت رایگان ، خدمات اتاق ، صبحانه رایگان ، پارکینگ رایگان ، ترانسفر فرودگاه میتوان اشاره کرد . فاصله هتل ورلد هریتیج تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکچن حدود ۷۰ کیلومتر می باشد .

 

آدرس هتل ورلد هریتیج استانبول : Binbirdirek Mahallesi Terzihane Sokak No 17 Oldcity Sultanahmet, Istanbul 34122 , Turkey

هتل باسیلوس استانبول _ Basileus Hotel Istanbul 
هتل باسیلوس گزینه مناسبی برای اقامت است چرا که تنها چند قدمی با بناهای تاریخی و دیدنی عثمانی و بیزانسی استانبول فاصله دارد که از آن جمله مسجد ایاصوفیه ، مسجد آبی ، کاخ توپکاپی ، بازار بزرگ ، موزه باستان شناسی و حمام های قدیمی ترکی را می توان نام برد . هتل باسیلوس به محله تقسیم و بخش مدرن شهر بسیار نزدیک است . فاصله هتل باسیلوس تا فرودگاه آتاتورک حدود ۱۸ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکچن ۵۰ کیلومتر می باشد . این هتل دارای ۲۰ اتاق می باشد. اتاقها ، به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند . این هتل در لیست بهترین هتل های استانبول قرار دارد .

 

 

آدرس هتل باسیلوس استانبول : Kadirga Liman Cad. Sehit Mehmet Pasa Sok. No:1 | Sultanahmet, Fatih, Istanbul 34122, Turkey

هتل باسیلوس استانبول

هتل باسیلوس استانبول

هتل سراگلیو استانبول

هتل سراگلیو استانبول

هرچند لیست بالا برخی از بهترین هتل های سه ستاره استانبول را بصورت مختصر به شما معرفی کرده است اما تعداد هتل های سه ستاره با کیفیت استانبول بیشتر از موارد بالاست . به طور حتم تور استانبول هتل ستاره معمولا قیمت مناسبی دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.