من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

ساحل فلوریا در استانبول


از جذابترین تفریحات استانبول که در فصل بهار و تابستان میشود آنرا تجربه کرد ، استفاده از سواحل شنی اطراف شهر است . تصور گردشگرانی که تور استانبول را انتخاب می کنند ، این است که در این شهر نمیتوان از سواحل لذت برد اما اینطور نیست و سواحل شنی استانبول شرایط لازم برای تفریح را دارند . ساحل فلوریا استانبول یکی از این سواحل می باشد که دارای تمام امکانات رفاهی می باشد . در اینجا بیشتر با این ساحل شنی آشنا می شویم .
ساحل شنی فلوریا استانبول

ساحل شنی فلوریا استانبول

 

ادامه مطلب ...

موزه مادام توسو در استانبول ترکیه

یکی از جذابترین دیدنی های استانبول ، موزه مادام توسو می باشد . در موزه مادام ، مجسمه های مومی افراد مشهوری از سراسر جهان از جمله مصطفی کمال آتاتورک ، مولانا ، باریش مانچو ، سلطان سلیمان قانونی ، معمار سنان ، آردا توران ، برن ساعت ، کیوانچ تاتلی توغ ، برد پیت ، آنجلینا جولی ، دیوید بکهام ، مسی ، محمد علی کلی ، مرلین مونرو و … به نمایش گذاشته شده است . بازدید از این موزه برای گردشگران تور استانبول بسیار هیجان انگیز است .

موزه مادام توسو استانبول

موزه مادام توسو استانبول

  ادامه مطلب ...

اوت لت ونیزیا استانبول

ونیزیای استانبول مجتمع تجاری مسکونی ست که طراحی بسیار زیبا مانند شهر ونیز ایتالیا دارد . مرکز خرید Venezia Mega نیز مجموعه ای از فروشگاه های اوت لت برندهای معروف دنیاست که در اولین طبقات این مجتمع قرار گرفته است .  آنچه بیش از هرچیزی برای بازدیدکنندگان ونیزیا جذاب است طراحی زیبای این مرکز خرید است . فروشگاه های مرکز خرید مگا ونیزیا استانبول ، در دو طرف رودی زیبا ، قرار گرفته اند . این مرکز خرید سرپوشیده نیست و میتوانید زیر آفتاب قدم بزنید و خرید کنید . مرکز خرید مگا ونیزیا بیشترین شباهت را به شهر ونیز ایتالیا دارد و در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است . در اوت لیت ونیزیا مانند سایر مراکز خرید مدرن استانبول ، امکان خرید و تفریح وجود دارد . ونیزیا دارای رستوران های شیکی ست .


مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول

مرکز خرید اوت لت ونیزرید ونیزیا استانبول

  ادامه مطلب ...

حمام لوکس خرم سلطان استانبول



یکی از قدیمی ترین و زیباترین حمام های تاریخی استانبول ، حمام خرم سلطان ایاصوفیه است که در محله فاتح قرار دارد . قدمت این حمام به قرن شانزدهم و زمان سلطان سلیمان ، پادشاه معروف عثمانی بر می گردد . همه چیز از آن جا شروع شد که خرم سلطان ، ملکه امپراتور عثمانی به معمار دربار دستور داد تا حمامی را برای جمعیت مذهبی شهر و در نزدیکی مساجد معروف استانبول بسازند . معمار دربار در آن زمان ، معمار سنان معروف ، خالق بناهای به یادماندنی چون مسجد سلیمانیه ، مسجد مهر و ماه ، مسجد رستم پاشا و … بود .

حمام خرم سلطان استانبول

  ادامه مطلب ...