من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

اوت لت ونیزیا استانبول

ونیزیای استانبول مجتمع تجاری مسکونی ست که طراحی بسیار زیبا مانند شهر ونیز ایتالیا دارد . مرکز خرید Venezia Mega نیز مجموعه ای از فروشگاه های اوت لت برندهای معروف دنیاست که در اولین طبقات این مجتمع قرار گرفته است .  آنچه بیش از هرچیزی برای بازدیدکنندگان ونیزیا جذاب است طراحی زیبای این مرکز خرید است . فروشگاه های مرکز خرید مگا ونیزیا استانبول ، در دو طرف رودی زیبا ، قرار گرفته اند . این مرکز خرید سرپوشیده نیست و میتوانید زیر آفتاب قدم بزنید و خرید کنید . مرکز خرید مگا ونیزیا بیشترین شباهت را به شهر ونیز ایتالیا دارد و در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است . در اوت لیت ونیزیا مانند سایر مراکز خرید مدرن استانبول ، امکان خرید و تفریح وجود دارد . ونیزیا دارای رستوران های شیکی ست .


مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول

مرکز خرید اوت لت ونیزرید ونیزیا استانبول

  

از مهم ترین برندهای ترک که در این مرکز خرید شعبه دارند میتوان به پنتی ، ال سی واکیکی ، ماوی ، کتون ،دفاکتو ، اوزدلیک ، ادلیسیک و توگبا اشاره کرد . درضمن شعبه لباس ویکتوریا سکرت هم در این مرکز خرید ، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است .

برای رفتن به ونیزیا باید از ایستگاه مترو تقسیم سوار قطاری شوید که به ینی کاپی می رود . در ایستگاه ینی کاپی پیاده شوید و سوار قطاری شوید که به سمت فرودگاه آتاتورک میرود .  در ایستگاه سوم که اولوباتلو نام دارد پیاده شده و از ایستگاه مترو خارج شوید . پس از حدود ۴ دقیقه پیاده روی در سمت روبروی ایستگاه مترو ، به ایستگاه تراموا میرسید . خط T4 را سوار شده و در ایستگاه متریس و در نزدیکی ونیزیا پیاده شوید . هزینه تاکسی از میدان تکسیم تا اوت لت ونیزیا حدود ۱۰۰ و با مترو حدود ۷ لیره ترک میشود . برای کسب یک تجربه جدید در تور استانبول حتما وقتی را برای بازدید از این مرکز خرید اختصاص دهید .

اوت لت ونیزیا استانبول

اوت لت ونیزیا استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.