من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

موزه مادام توسو در استانبول ترکیه

یکی از جذابترین دیدنی های استانبول ، موزه مادام توسو می باشد . در موزه مادام ، مجسمه های مومی افراد مشهوری از سراسر جهان از جمله مصطفی کمال آتاتورک ، مولانا ، باریش مانچو ، سلطان سلیمان قانونی ، معمار سنان ، آردا توران ، برن ساعت ، کیوانچ تاتلی توغ ، برد پیت ، آنجلینا جولی ، دیوید بکهام ، مسی ، محمد علی کلی ، مرلین مونرو و … به نمایش گذاشته شده است . بازدید از این موزه برای گردشگران تور استانبول بسیار هیجان انگیز است .

موزه مادام توسو استانبول

موزه مادام توسو استانبول

  

 مادام توسو هنرمند و مجسمه ساز در سال ۱۷۶۱ میلادی در پاریس به دنیا آمد و مجسمه سازی را از دایی خود آموخت . مادام توسو تمام عمر خود را صرف ساخت مجسمه های بسیار طبیعی کرد . او اغلب مجسمه های شخصیت های معروف و تاریخی را چنان با ظرافت و دقت از جنس موم می ساخت که تفاوت آنها با نسخه ی واقعی در اکثر مواقع سخت می شود . او برای ساخت مجسمه ی هر شخصیت به مطالعه و بررسی زندگی او می پرداخت تا اثری دقیق و فوق العاده شبیه به شخص مورد نظرش را خلق کند . آثار این هنرمند در موزه ای در پاریس قرار دارد اما موزه هایی با سبک کار او در سایر کشورهای جهان قرار دارد که به نام او نامگذاری شده اند .

 موزه مادام توسو در کشور ترکیه

موزه مادام توسو در کشور ترکیه

اولین شعبه از موزه مادام توسو در کشور ترکیه ، در ۲۸ نوامبر ۲۰۱۶ در خیابان استقلال و در منطقه بی اغلو شهر استانبول ساخته شد . یکی از مشهورترین چهره های این شعبه حضور مجسمه مولانا جلال الدین می باشد که به دلیل نبودن هیچ عکس خاصی از مولانا مجسمه در اندازه بدن بیست و دومین نواده او فاروق چلبی ساخته شده و ساخت آن بسیار زمانبر بوده است . در این موزه مجسمه افراد مشهور دیگری مثل مصطفی کمال آتاتورک ، سلطان سلیمان ، آردا توران ، مسی، محمد علی کلی ، برد پیت ، آنجلینا جولی ، دیوید بکام و … به نمایش گذاشته شده است .

موزه مادام توسو در خیابان استقلال استانبول

موزه مادام توسو در خیابان استقلال استانبول

در موزه مادام توسو استانبول مجسمه ۶۰ چهره محلی و بین المللی از دنیای سیاست ، ورزش ، فرهنگ و هنر به نمایش گذاشته شده است . پرداخت ورودی برای بازدید از این موزه الزامی ست . بلیط های ورودی این مجموعه در سه سطح طراحی شده است . بلیط یکبار ورود که برای افراد بزرگسال و بالای ۱۲ سال هر نفر ۵۰ لیره ترک می باشد . بلیط دوبار ورود که شامل ورود به موزه و آکواریوم سی لایف می باشد . قیمت این بلیط برای هر نفر بزرگسال و بالای ۱۲ سال ۷۵ لیره ترک است . بلیط V.I.P که فقط بصورت آنلاین ارائه می شود و ۱۰۰ لیره ترک قیمت دارد . در صورت خرید بلیط آنلاین می توانید بدون اتلاف وقت و ایستادن در صف ورودی از درب ویژه وارد موزه شوید . همچنین یک عکس ، یک جلد کتاب راهنما و تندیسی ساخته شده از موم از دست شما به عنوان یادگاری به شما تعلق خواهد گرفت . در ضمن در صورت خرید بلیط آنلاین سطح یک و دو ، می توانید حدود ۱۰ لیره ترک تخفیف بگیرید .

madame tussauds istanbul

madame tussauds istanbul

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.