من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

دره پلدار آنتالیا

در سفر ترکیه می بینید که آنتالیا بخاطر طبیعت زیبایش بیش از سایر شهرهای ترکیه مورد توجه گردشگران قرار می گیرد اما نباید از این موضوع صرف نظر کرد که تاریخ ترکیه در سراسر آنتالیا به چشم می آید . آثار تاریخی زیادی در این استان قرار دارد که از بهترین سایت های تاریخی دنیا محسوب می شوند و طبیعت زیبای اطراف آنها ، تور آنتالیا را برای گردشگران به خاطره ای فراموش ناشدنی تبدیل می کند . یکی از بهترین تفریحات آنتالیا ، رفتن به دره پلدار آنتالیا ست .

http://www.turkeyhotel.ir/

دره پلدار آنتالیا


  

 دره پلدار آنتالیا یکی از کاملترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ست . طبیعت زیبا و ویرانه های باستانی ، منظره ای شگفت ایجاد کرده اند . در تور دره پلدار آنتالیا ماجراجویی های متنوعی پیش روی شماست : ۱ – کوهپیمایی در جاده از پل Oluk به سمت منطقه باستانی سلگه ، ۲ – قایق سواری در جریان رودخانه Köprü آنتالیا ، ۳ – کمپینگ در دامنه  کوههای Dedegöl ، البته می توانید شنا کردن در رودخانه ، صرف غذاهای دریایی در رستورانهای مشرف به رودخانه و گشت و گذار در پارک ملی این منطقه را نیز به موارد بالا اضافه کرد .


http://www.turkeyhotel.ir/

رودخانه کوجادره (Kocadere)


 دره پلدار آنتالیا در شمال شرقی آنتالیا و در جهت تاشاگیل(Taşagil) و بش کوناک (Beşkonak) قرار دارد و بخاطر مناظر زیبایش شهرت دارد . جاده از روی یک رودخانه کوهستانی و از میان جنگلهای بکر با آبشارهای خروشان رد می شود . وقتی به پارک ملی کورپولو کانیون در ۹۲ کیلومتری آنتالیا می رسید  دره زیبایی غنی از گونه های گیاهی و جانوران خواهید دید . دره ۱۴ کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی جاها به ۴۰۰ متر نیز می رسد .پل رومی اولوک ، بر روی کانیون و پل بوگروم (Büğrüm) بر روی رودخانه کوجادره (Kocadere) ، شاهکار مهندسی زمان خود بودند .علاوه بر موارد فوق در این منطقه ویرانه های یک کلیسای کوچک که مربوط به قرن هفتم میلادی ، قنات ، و برج پادگان که حدودا ۷۰۰ متر ارتفاع دارد ، ارزش بازدید را دارند .


http://www.turkeyhotel.ir/

منطقه باستانی سلگه


 وقتی به پارک ملی کورپولو کانیون پا می گذارید می توانید یکی از جاذبه های زیر را انتخاب کنید و تور خود را ادامه دهید :  حرکت در جهت شهر باستانی سلگه (Selge) یا صعود به به مرتفع ترین قله کوهستان دده گول (Dedegöl) با ارتفاع ۲۹۹۲ متر . کوهنوردان نمی توانند در مقابل کوهنوردی ، اکتشاف و اردو زدن در این منطقه خوش منظره و با ابهت مقاومت کنند . کیلومترها در اطراف رودخانه درختان سرسبز وجود دارد و یک روز تعطیلات شما را به یادماندنی می کند . این نقطه یکی از بهترین نقاط برای شروع قایق سواری است . افراد بی تجربه ابتدا با نحوه قایق رانی در آب های خروشان آشنا می شوند. زیبایی رودخانه با دیدن مناظر و چشم اندازهایی که در طول مسیر قایق سواری در پیش چشم افراد قرار می گیرد دوچندان می شود .

تور آنتالیا فرصتی ست که زیباترین جاذبه های گردشگری در آنتالیا از نزدیک ببنید و از آنها لذت ببرید . مطمئنا بهار صل خوبی برای دیدن این زیبایی هاست .
http://www.turkeyhotel.ir/

پل بوگروم (Büğrüm)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.