من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

پارک آبی آکوا مارین استانبول ترکیه

از مهم ترین  تفریحات استانبول ، شنا کردن در آبهای زیبای آن است . بیشتر مکان‌های عمومی برای شنا کردن در شهر در باکرکوی، کوجوک جکمجه سارییی و بوسفروس می‌باشند. در بیرون شهر جزایر پرینسس دریای مرمر، سیلیوری و توزلا مانند کیلیوس و سیله در دریای سیاه وجود دارد. جزایر پرینسس، آدالاری، پرنس گروهی از جزایر دریای مرمر، جنوب کارتال و پندیک هستند. کاج و سبک نئوکلاسیک کاج سنگی (چوبی) و هنر عصر جدید روش عمارت‌های بزرگ تابستانی عصر عثمانی از قرن‌های نوزدهم و بیستم، کالسکه‌های اسبی (وسایل نقلیه موتوری مجاز نبودند) و رستوران‌های ماهی یک هدف عمومی را تشکیل می‌دهند. آن‌ها می‌توانند توسط معبر قایق‌ها و معبرهای پر سرعت دنیز اوتوبوسو از امینونو و کارتال برسند. ۹ جزیره، در ۴ منطقه قرار گرفته‌است. سیله یک منطقه و پناهگاه ساحلی ساخته شده و مشهور ترکیه در دریای سیاه، در ۵۰ کیلومتری استانبول است.

پارک آبی استانبول

پارک آبی استانبول


 

 

کیلیوس یک پناهگاه ساحلی آرام است که از درب شمالی اروپایی بوسفروس در دریای سیاه دور نیست. محل خوبی برای شنا کردن است و در سال‌های گذشته در میان ساکنین استانبول به عنوان مکانی برای گردش عمومی بوده‌است. کیلیوس یک پارک ساحلی همراه با رستوران‌ها (ماهی) می‌باشد . علاوه بر اینها پارک آبی استانبول طرفداران بسیاری دارد . در واقع از مهم ترین تفریحات در شهر استانبول ، پارک آبی استانبول است .



پارک آبی استانبول

پارک آبی استانبول


 

پارک آبی استانبول شهر آبی کوچکی است که در آن استخر های مختلف از جمله استخر مواج، استخر المپیک و استخر بچه ها و سرسره ها و تونل های آبی مرتفع وجود دارد و شما می توانید به همراه خانواده لحظات شادی را در پارکهای آبی ترکیه سپری کنید. می توانید یک روز پر از هیجان داشته باشید. می توانید در استخر شنا کنید و یک سقوط هیجان انگیز تجربه کنید و شاید می خواهید فقط استراحت کنید و در سواحل زیبای پارک ، حمام آفتاب بگیرید. پارک آبی استانبول انواع ورزشهای آبی را ارائه می دهد و دارای امکانات گسترده ای از جمله استخر ، سونا ، جکوزی ، رستوران ، کافه و بسیاری امکانات دیگر می باشد . اگر با تور ترکیه سفر می کنید ، می توانید تور پارک آبی استانبول را از  هتل های استانبول تهیه کنید.

پارک آبی استانبول

پارک آبی استانبول



جزئیات تور پارک آبی استانبول:

 

  • شروع تور حدود ۱۰:۳۰ صبح
  • هزینه تور شامل ورودی کامل پارک آبی و شوی دلفین ها ، ترانسفر رفت و برگشت و لیدر
  • وسایل مورد نیاز: مایو ، حوله ، کرم ضد آفتاب
  • زمان بازگشت به هتل حدود ساعت ۱۲ شب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.