من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

5 هتل ارزان آنتالیا

هتل فیم رزیدنس لارا آنتالیا _ Fame Residence Lara & Spa Hotel :
هتل ۵ ستاره فیم رزیدنس لارا در سال ۲۰۶۶ در منطقه لارا آنتالیا و در ۹ طبقه افتتاح شده است . این هتل تا مرکز شهر ۱۶ کیلومتر و تا فرودگاه انتالیا ۱۴ کیلومتر فاصله دارد . هتل فیم رزیدنس دارای ساحل اختصاصی شنی به طول ۱۲۵ متر می‌باشد . سرویس‌دهی هتل به صورت UALL می‌باشد . این هتل که در ساحل دریای مدیترانه واقع شده دارای ساحل خصوصی با پرچم آبی و یک استخر بزرگ به همراه سرسره های آبی در فضای باز می باشد . از امکانات ورزشی و تفریحی هتل فیم رزیدنس لارا می‌توان به حمام آفتاب در ساحل شنی ، استخر روباز ۲۷۰۰ متر مربعی ، استخر سرپوشیده ۲۰۵ متر مربعی، جکوزی (به صورت رایگان) ، ‌۲ زمین فوتبال ،‌ بولینگ و بیلیارد اشاره کرد . برای کودکان ۴ تا ۱۲ سال مینی کلاب کودکان و برای کودکان ۱۲ تا ۱۶ سال جونیور کلاب در نظر گرفته شده است .


هتل فیم رزیدنس لارا

هتل فیم رزیدنس لارا  

هتل گرند میرامور کمر آنتالیا _ Grand Mir’Amor Hotel :

هتل گرند میرامور آنتالیا در سال ۲۰۱۱ در منطقه کمر افتتاح شده است . هتل گرند میرامور دارای ۳۲۸ اتاق در ۴ طبقه است . هتل گرند میرامور یکی از هتل های ۵ ستاره آنتالیا است . این هتل ساحلی تا دریا ۲۵۰ متر ، تا مرکز شهر کمر ۴ کیلومتر ، تا ساحل سیرالی ۲۱ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود ۵۰ کیلومتر فاصله دارد . هتل گرند میرامور دارای ۳ بار و یک رستوران اصلی و یک رستوران آلاکارته است که در ساعات مشخصی آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران می باشند . خدمات تمیزکاری و خشک شویی نیز به صورت ۲۴ ساعته ارائه می گردد .

هتل گرند میرامور کمر آنتالیا

هتل گرند میرامور کمر آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس بلک _ Titanic Deluxe Belek hotel antalya :

هتل تایتانیک دلوکس بلک در ۶ طبقه ساخته و در سال ۲۰۱۳ در منطقه بلک آنتالیا ، افتتاح شده است . سرویس‌دهی هتل تایتانیک دلوکس بلک یصورت UALL می باشد . این هتل مجلل در میان جنگل‌های کاج قرار دارد و با مساحتی بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع ، محل اقامت لوکسی را برای مهمانان خود مهیا کرده است . امکانات هتل تایتانیک دلوکس شامل ۹ رستوران ، ۱۱ استخر ، یک مرکز آبگرم و تناسب اندام ، محل برگزاری جشنهای شبانه ، ساحل شنی اختصاصی به طول نزدیک به هزار متر و دو زمین گلف است . ساحل شنی اختصاصی هتل تایتانیک دلوکس به طول ۱ کیلومتر در فاصله نه چندان دوری از هتل قرار دارد که به وسیله قایق‌های تفریحی ، رفت و آمد به آن امکان‌پذیر است . این هتل در کنار ساحل اختصاصی ، خدمات اسنک بار ساحلی ارائه می‌کند و یکی از شیک ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود .

هتل تایتانیک دلوکس بلک

هتل تایتانیک دلوکس بلک

هتل پورتوبلو آنتالیا _ Portobello hotel antalya :

یکی از هتل های ۵ ستاره ارزان آنتالیا ، هتل پورتوبلو می باشد . هتل پورتوبلو آنتالیا در سال ۲۰۰۲  درساحل کنیالتی افتتاح شده است . فاصله هتل پورتوبلو تا مرکز شهر ۶ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۲۰ کیلومتر است . امکانات عمومی هتل portobello آنتالیا شامل استخرهای شنای روباز و سرپوشیده، استخر کودکان ، ساحل اختصاصی ، نمایشهای آبی ، باشگاه ویژه کودکان ۵ تا ۱۲سال ، سونا ، جکوزی ، سرویس اتاق ، نمایش کارتون در طول روز ، زمین بازی کودکان ، مینی کلوب و … و  امکانات ورزشی هتل نیز شامل ورزشهای آبی ، سالن بدنسازی ، والیبال ساحلی ، تنیس روی میز ، تنیس و فوتبال می باشد .

هتل پورتوبلو

هتل پورتوبلو

هتل لارا هادریانوس آنتالیا _ Lara Hadrianus Hotel Antalya :

یکی از هتل های ۴ ستاره آنتالیا که قیمت مناسبی دارد هتل هادریانوس می باشد . این هتل ۱۳۲ اتاق دارد و در منطقه لارا قرار گرفته است . با اقامت در هتل لارا هادریانوس آنتالیا دسترسی راحتی به مرکز شهر انتالیا خواهید داشت و برای خرید میتوانید از مراکز خرید منطقه لارا از جمله مرکز خرید دپو و مرکز خرید تراسیتی که هر دو در منطقه لارا در شهر آنتالیا واقع شده اند ، بازدید کنید . هتل لارا هادریانوس دارای ساحل اختصاصی در کنار دریا میباشد که تا هتل فاصله دارد و برای رفت و آمد به ساحل اختصاصی این هتل میتوانید از سرویس های رایگان هتل استفاده کنید . فاصله هتل لارا هادریانوس تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۰ کیلومتر می باشد .

هتل لارا هادریانوس

هتل لارا هادریانوس

اگر برای تفریح تور آنتالیا را انتخاب کرده اید بهتر است بجای هتل های ارزان قیمت آنتالیا ، به فکر رزرو بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا باشید !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.