من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل فیم رزیدنس آنتالیا


در تور آنتالیا انتخاب یک هتل خوب کار دشواری نیست البته اگر کاملا با سلایق خود آشنا باشید و بدانید که هتل مورد قبول شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد . هتل های آنتالیا خصوصا هتل های ۵ ستاره که شهرت خوبی دارند سعی میکنند طبق استانداردهای روز دنیا خود را ارتقاع دهند و رضایت مشتریان را از دست ندهند . یکی از هتل های خوب آنتالیا ، هتل فیم رزیدنس است که در سال ۲۰۰۶ میلادی افتتاح شده اما کیفت خدمات آن ، هنوز زبانزد می باشد . 

هتل فیم رزیدنس آنتالیا

هتل فیم رزیدنس آنتالیا

  

هتل ۵ ستاره فیم رزیدنس یکی از هتل های آنتالیا در منطقه لارا می باشد و دارای ساحل اختصاصی به طول ۱۲۵ متر ست . فاصله هتل فیم رزیدنس تا مرکز شهر آنتالیا حدود ۲۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۵ کیلومتر می باشد . این هتل از بدو تاسیس تا به حال برنده ۱۷ جایزه هتلداری و گواهینامه‌های ISO 9001:2008, ISO 14001, ISO 10002, ISO 22000 و OHSAS 18001 شده است . سرویس‌دهی هتل فیم رزیدنس آنتالیا به صورت UALL می‌باشد و انواع نوشیدنی ها و وعده های غذایی دیرهنگام در این رستوران های سلف این هتل سرو می شود . از هتل های همسایه هتل فیم می توان به گرند پارک لارا ، دلفین پالاس و دلفین امپریال اشاره کرد .

هتل 5 ستاره فیم رزیدنس آنتالیا

هتل ۵ ستاره فیم رزیدنس آنتالیا

اتاق های هتل فیم رزیدنس آنتالیا دکوراسیون داخلی فوق العاده لوکس و مدرنی دارد و با رنگ های ملایم تزئین شده اند تا آرامش کامل برای مهمانان فراهم آورند . وای فای رایگان ، سیستم تهویه هوا و مناظر زیبای مدیترانه ای از دیگر امکانات اتاق ها می باشند . هتل در مجموع ۴۴۳ اتاق و ۹۵۷ تخت خواب دارد که از طریق آسانسور می‌توان به کلیه طبقات تردد نمود ، اتاق‌های هتل به صورت اتاق دلوکس ، اتاق دلوکس ، اتاق خانوادگی دلوکس ، اتاق خانوادگی الایت ، سوئیت دلوکس ، سوئیت الایت و اتاق ویژه معلولین می باشند . تمامی‌ اتاق‌ها بالکن‌دار و دارای تلفن مستقیم،  مینی‌بار ، سشوار و صندوق امانات هستند .

هتل پنج ستاره فیم رزیدنس آنتالیا

هتل پنج ستاره فیم رزیدنس آنتالیا

خدمات و امکانات هتل فیم رزیدنس آنتالیا شامل رستوران اصلی با صبحانه ، ناهار و شام و رستوران آلاکارته برای سرو غذاهای ترکی ، چینی ، ایتالیایی ، مکزیکی و دریایی (ارائه خدمات با رزرو قبلی و هزینه جدا) ، اسنک بار کنار استخر ، کافه های مختلف ، امکانات ورزشی و تفریحی مانند حمام آفتاب در ساحل شنی ، استخر روباز ۲۷۰۰ متر مربعی ، استخر سرپوشیده ۲۰۵ متر مربعی و یک حوضچه آرامش ، جکوزی (به صورت رایگان) ، ‌۲ زمین فوتبال ،‌ بولینگ و بیلیارد اشاره کرد . برای کودکان ۴ تا ۱۲ سال مینی کلاب کودکان و برای کودکان ۱۲ تا ۱۶ سال جونیور کلاب در نظر گرفته شده است . یک پارک آبی شامل ۴ سرسره ، استخر کودکان ، استخر بازی ، استخر المپیک ، استخر دوار یا استخر های به فرم مار در فیم رزیدنس لارا قرار دارد که از جمله تفریحات آنتالیا محسوب میشود که با اقامت در این هتل به آنها دسترسی خواهید داشت .

هتل پنج ستاره فیم رزیدنس لار آنتالیا

هتل پنج ستاره فیم رزیدنس لار آنتالیا

هتل فیم رزیدنس لار آنتالیا

هتل فیم رزیدنس لار آنتالیا

 

اطلاعات هتل فیم رزیدنس آنتالیا :

  • آدرس هتل ۵ ستاره فیم رزیدنس آنتالیا : Kemerağzı Mahallesi, Kemerağzı mevkii, 07119 Lara/Aksu/Antalya, Turkey
  • تلفن هتل فیم رزیدنس لار آنتالیا : ۹۰۲۴۲۳۵۲۲۷۲۷
  • وبسایت هتل فیم رزیدنس در آنتالیا : www.famehotels.com
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.