من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور استانبول نوروز ۹۷


تور استانبول نوروز یکی از دلچسب ترین تورهای ترکیه در اول فروردین است . رزرو تور استانبول ویژه نوروز از اواخر بهمن ماه امکان پذیر است اما قبل از رزرو تور تا میتوانید با توجه به خواسته ها و سلایق خود ، در مورد پروازها و هتل های استانبول تحقیق کنید و قیمت ها را مقایسه کنید . هزینه تور استانبول بر اساس پرواز و هتلی که انتخاب می کنید ، تعیین می شود . میتوانید برای سفرتان هتل هایی را انتخاب کنید که در آنها مراسم جشن سال تحویل خورشیدی ، برگزار می شود .
میدان تکسیم استانبول

میدان تکسیم استانبول

  ادامه مطلب ...

مینیاتورک پارک استانبول ترکیه

استانبول بعنوان یکی از شهرهای توریسم پذیر دنیا ، جاذبه های متنوعی دارد که در جذب گردشگران تور استانبول ، تاثیر بسزایی دارد . از مهم ترین جاذبه های گردشگری در استانبول ، پارک های تفریحی می باشد . پارک های استانبول در طول سال برای بازدیدکنندگان برنامه های متنوعی دارد برای مثال جشنواره گل لاله پارک امیرگان . اما در برخی پارک ها برنامه هایی برای کل سال تدارک دیده شده است مانند پارک مینیاتورک استانبول . در این پارک سازه های زیبا وجود دارد که برای گردشگران بازدید از آنها بسیار جذاب است . 
مینیاتورک پارک استانبول

مینیاتورک پارک استانبول

  ادامه مطلب ...

تور آنتالیا نوروز 97 در هتل های ویژه


اگر تصمیم گرفته اید که تور آنتالیا نوروز ۹۷ را تجربه کنید ، میتوانید در یکی از هتل های پیشنهادی تور آنتالیا برای نوروز اقامت کنید . اقامت در این هتل ها ، رضایت گردشگران ایرانی را به همراه داشته است و تجربه سالهای گذشته گویای این است که این هتل ها و شیک ترین هتل های آنتالیا ، میزبان های خوبی بوده اند و رفاه و شادی را برای میهمانان خود به ارمغان آورده اند .
پیشنهادات ساده برای سفر دلچسب به آنتالیا

پیشنهادات ساده برای سفر دلچسب به آنتالیا

  ادامه مطلب ...