من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور آنتالیا نوروز 97 در هتل های ویژه


اگر تصمیم گرفته اید که تور آنتالیا نوروز ۹۷ را تجربه کنید ، میتوانید در یکی از هتل های پیشنهادی تور آنتالیا برای نوروز اقامت کنید . اقامت در این هتل ها ، رضایت گردشگران ایرانی را به همراه داشته است و تجربه سالهای گذشته گویای این است که این هتل ها و شیک ترین هتل های آنتالیا ، میزبان های خوبی بوده اند و رفاه و شادی را برای میهمانان خود به ارمغان آورده اند .
پیشنهادات ساده برای سفر دلچسب به آنتالیا

پیشنهادات ساده برای سفر دلچسب به آنتالیا

  

هتل کرملین پالاس آنتالیا _ wow kremlin palace hotel Antalya

هتل ۵ ستاره وو کرملین پالاس آنتالیا یکی از زیباترین و مجهزترین هتل های ۵ ستاره آنتالیاست که در نوروز به گردشگران ایرانی خدمات رسانی می کند . هتل وو کرملین پالاس دارای یک ساحل ماسه‌ای طولانی ست . هتل کرملین حدود ۳ کیلومتر با کندو (Kundu) و با مرکز آنتالیا ۲۱ کیلومتر فاصله دارد . در اطراف هتل مراکز خرید و تفریحی بسیاری وجود دارد . همچنین می‌توانید در مدت زمانی حدود ۲۰ دقیقه ‌به فرودگاه آنتالیا برسید . هتل Wow Kremlin آنتالیا کاخی بی نهایت زیبا با یک ساحل خصوصی و مملو از استخر های زیبا و بزرگ است . این هتل امکانات پیشرفته و بینظیر در ۶ طبقه ساخته شده و امکانات گسترده ای را در ۷۵۰۰۰ متر مربع برای تمامی سلیقه ها فراهم کرده است و سرویس دهی هتل کرملین پالاس آنتالیا به صورت الترا آل بوده و شامل صبحانه ، نهار و شام سلف سرویس می باشد .

هتل میراکل آنتالیا _ Miracle Resort Hotel Antalya
هتل میراکل در منطقه لارا استان آنتالیا واقع شده خدمات این هتل به صورت الترا آل بوده و شامل صبحانه ، نهار و شام سلف سرویس می شود . همچنین صبحانه دیر هنگام و پذیرایی با نوشیدنیها در کلیه ساعات شب و روز در این هتل صورت می گیرد . بی شک یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا می باشد . ساختمانی زیبا ، استخرهای بزرگ ، غذاهای متنوع و غیره از امکانات بی نظیر این هتل میباشد . هتل میراکل یکی از زیباترین هتل های آنتالیا است که ساختار این هتل به صورت پلکانی بوده که باعث شده ۸۰% اتاق های این هتل رو به دریا باشد و دارای ۵۶۰ اتاق و اتاق های های استاندارد و کانکت است و همه اتاق ها داری تراس زیبا هستند . فاصله هتل میراکل آنتالیا تا مرکز شهر انتالیا ۱۱ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۱۴ کیلومتر است در ضمن این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد . فروشگاههای داخل هتل بهرمند شوید .

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا _ Royal Holiday Palace Antalya
یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره آنتالیا که برای نوروز ۹۷ توصیه می شود هتل هالیدی پالاس می باشد . این هتل در مساحتی به اندازه ۵۳۰۰۰ متر مربع بنا شده است و فاصله هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا تا ساحل حدود ۵ دقیقه پیاده روی ست .  از امکانات هتل می توان به یک مرکز آبگرم، استخر های روباز با سرسره های آبی و یک شهربازی اشاره کرد . تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت ، اینترنت بیسیم رایگان ، مینی بار و لوازم تهیه ی چای و قهوه می باشند . هتل رویال هالیدی پالاس غذا خوری های بسیاری از جمله رستوران های ایتالیایی ، مکزیکی و رستوران ماهی دارد .  یک استخر سرپوشیده ، بدنسازی و حمام ترکی نیز در این مرکز قرار دارند . فاصله هتل رویال هالیدی پالاس تا فرودگاه آنتالیا ۱۵ کیلومتری و تا مرکز شهر آنتالیا ۱۷ کیلومتر می باشد .

هتل رویال سگینوس آنتالیا _ Royal Seginus Hotel Antalya
یکی از جدیدترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا ، هتل رویال سگینوس می باشد . این هتل در منطقه لارا قرار دارد و در اول ماه پنجم سال ۲۰۱۷ افتتاح شده است . هتل ۵ ستاره رویال سگینوس ، یکی از نوسازترین هتل های آنتالیا در منطقه لاراست . هتل سگینوس بسیار زیبا و در فضایی به مساحت ۷۰۰۰۰ متر مربع بنا شده است . اگر قصد اقامت در یکی از مهیج ترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا را دارید ، این هتل یکی از بهترین گزینه هاست . این هتل یکی دیگر از هتل های گروه استون ( هتل های آدم و حوا ، رویال هالیدی ، رویال وینگز ، رویال تاج محل و … ) می باشد . فاصله هتل رویال سگینوس تا فرودگاه آنتالیا ۱۵ کیلومتر و تا مرکز شهر ۱۷ کیلومتر است و امکانات لازم برای دسترسی راحت در مرکز شهر مهیاست .

هتل پورتوبلو آنتالیا _  Portobello Hotel Antalya
هتل پورتوبلو آنتالیا یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا ست که از ۲۸ آوریل سال ۲۰۰۲ در کنار ساحل مدیترانه ای افتتاح شده است . این هتل آنتالیا با امکانات مدرن و فوق العاده مجهز جهت پذیرایی ، رستوران و غذاهای لذیذ و همچنین پرسنل مجرب ، پذیرای مهمانان و مسافرین می باشد . تیم حرفه ای سرگرمی در هتل که اعضاء آن شخصیتهای کارتونی آلمانی ، انگلیسی و روس هستند،  برنامه های ویژه ای را برای مهمانان در تمامی گروههای سنی تدارک دیده اند و شما میتوانید گاهی در این برنامه ها و مسابقات شرکت کرده و یا فقط نظاره گر این سرگرمی ها باشید . فاصله هتل پورتوبلو آنتالیا از مرکز شهر آنتالیا ۶ کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا ۲۰ کیلومتر است .

هتل سی لایف فامیلی ریزورت آنتالیا _ Sealife Family Resort Hotel Antalya
یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره آنتالیا که می تواند گزینه خوبی برای تعطیلات نوروز باشد ، هتل سی لایف فامیلی ریزورت می باشد . این هتل دارای امکانات تفریحی متنوعی می باشد . استخرهای آن دارای سرسره های آبی می باشد و انواع ماساژهای درمانی را ارائه می دهد.  تمام تجهیزات مورد نیاز غواصی هم در آن موجود می باشد . اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون، سیستم تهویه هوا و یک بالکن خصوصی با منظره ای رو به دریای مدیترانه می باشند. تمام اتاق ها با رنگ های ملایم و مبلمانی لوکس و راحت تزئین شده اند. مهمانان می توانند در یکی از ۷ رستوران این هتل از انواع غذاهای خاص مدیترانه ای گرفته تا سوشی های ژاپنی را سفارش دهند . تعدادی کافه نیز در هتل مستقر هستند و برنامه های زنده ی رقص و موسیقی اجرا می کنند . یک گروه آکروباتیست متخصص نیز برای سرگرم کردن کودکان در نظر گرفته شده و برای بزرگسالان هم زمین تنیس ، سونا و حمام سنتی ترکیه ای فراهم شده است. شهر قدیمی آنتالیا در ۱۰ کیلومتری و فرودگاه هاوالانی به فاصله ی ۳۰ دقیقه ای از هتل سی لایف فامیلی ریزورت آنتالیا قرار گرفته اند .

هتل افتالیا اوشن آنتالیا _ Eftalia Ocean Hotel Alanya
هتل افتالیا اوشن آنتالیا در نزدیکی شهر آلانیا قرار دارد . این هتل از دریا حدود ۱۸۰ متر فاصله دارد و یکی از زیباترین هتل های ساحلی آنتالیا محسوب می شود . فاصله هتل افتالیا اوشن تا فرودگاه آلانیا حدود ۶۴ کیلومتر می باشد . البته اگر پرواز شما به فرودگاه آنتالیاست بهتر است بدانید فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۰۰ کیلومتر می باشد .  امکانات هتل افتالیا اوشن آلانیا شامل ساحل خصوصی ، ۳ رستوران ، آبگرم تمام خدمات ، استخر داخل سالن و ۲ استخر در فضای باز ، پارک آبی رایگان ، باشگاه کودکان ، مرکز تناسب اندام ، چتر ساحل ، تراس ، تهویه مطبوع و استخر کودکان می باشد . از خدمات هتل میتوان به خدمات خشکشویی ، اطلاعات ۲۴ ساعته ، خدمات ۲۴ ساعت اتاق ، کارکنان چند زبانه ، سالن بازی کودکان ، بار کنار استخر و بوفه اشاره کرد

هتل پاپیلون آیشا آنتالیا _ Papillon Ayscha Hotel Alanya
هتل پاپیلون آیشا آنتالیا که در حاشیه سواحل زیبای مدیترانه گسترده شده است یکی از بهترین هتل های آنتالیا به شمار می رود که در منطقه توریستی و خوش آب و هوای بلک واقع گردیده که در سال ۲۰۰۱ میلادی تاسیس شد و در زمینی به مساحت ۶۰۰۰۰ متر مربع گسترده شده و توسط دریای بیکران و جنگل های انبوه احاطه گردیده است . برخورداری از معماری و دکوراسیون مدرن آن را متمایز کرده و شامل ویلا ها و اتاق های لوکس و مجهز است که از دیگر خصوصیات مثبت هتل papillon ic cha آنتالیا به شمار می رود . برخورداری از ساحل شنی و پلاژ اختصاصی نشانی دیگر از ممتاز بودن این هتل ۵ ستاره است . در ضمن هتل پاپیلون آیشا آنتالیا از نظر موقعیت مکانی تا مراکز خرید بلک تنها ۴ کیلومتر ، تا مرکز شهر آنتالیا ۴۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر فاصله دارد .

هتل 5 ستاره افتالیا اوشن آنتالیا

هتل ۵ ستاره افتالیا اوشن آنتالیا

هتل های آنتالیا که در لیست بالا ذکر شده اند در ایام نوروز برنامه های شاد و مفرحی برای میهمانان خود در نظر گرفته اند اما میتوانید برای رزرو هتل های انتخابی خود که در این لیست مشاهده نمی کنید با همکاران ما در آژانس سعادت سیر تماس بگیرد .
۴۳۶۷۴۳۶۷

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.