من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

پارک های آبی آنتالیا


یکی  از مهم ترین تفریحات گردشگران در تور آنتالیا بهار و تابستان ، پارک های آبی آنتالیاست . در اکثر هتل ها امکانات تفریحات آبی مانند استخر و سرسره های آبی وجود دارد اما اگر میخواهید ساعات خوشی را در یک پارک آبی با امکانات مدرن و متنوع تجربه کنید باید به یکی از سه پارک آبی آنتالیا مراجعه کنید . این پارک ها دارای اسباب بازی های مختلف ، سرویس پذیرایی و خدمات مختلف هستند .


بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

 

ادامه مطلب ...

پارک فتحی پاشا در استانبول ترکیه

در تور استانبول ، اگر از گشت و گذار در شهر خسته شده اید و میخواهید از هوای تازه پارکهای استانبول لذت ببرید یکی از پارکهای پیشنهادی ، پارک فتحی پاشا می باشد . این پارک در نزدیکی تنگه بسفر و در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد و از زمان پادشاهان عثمانی به یادگار مانده است . این پارک بازسازی شده است و یکی از جاذبه های گردشگری استانبول محسوب می شود .
پارک فتحی پاشا استانبول

پارک فتحی پاشا استانبول

  ادامه مطلب ...

هتل گرانادا لاکچری بلک در آنتالیا

در تور آنتالیا اگر قصد اقامت در هتلی لوکس و زیبا را دارید یکی از گزینه های پیشنهادی هتل گرانادا لاکچری بلک می باشد . این هتل یکی از بهترین هتل های آنتالیا در منطقه بلک می باشد .  هتل granada luxury فقط ۳۴ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و هتل ، شاتل های رایگانی برای ترانسفر میهمانان خود از فرودگاه به هتل و بالعکس در نظر گرفته است . در اینجا بیشتر با این هتل لوکس آشنا می شوید .
هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

  ادامه مطلب ...

معروف ترین جاذبه گردشگری استانبول

از مهم ترین جاذبه های گردشگری استانبول ، میتوان به بناهای تاریخی آن اشاره کرد . این آثار در سالهای گذشته بیش از هرچیزی توجه گردشگران را بخود جلب کرده اند . برخی از این دیدنی های استانبول برای مسلمانان ، جذاب تر هستند و ریشه در دین مردم ترکیه دارند . در اینجا می توانید لیست این آثار تاریخی استانبول را ببینید . 

استانبول ترکیه

استانبول ترکیه

 

ادامه مطلب ...