من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل گرانادا لاکچری بلک در آنتالیا

در تور آنتالیا اگر قصد اقامت در هتلی لوکس و زیبا را دارید یکی از گزینه های پیشنهادی هتل گرانادا لاکچری بلک می باشد . این هتل یکی از بهترین هتل های آنتالیا در منطقه بلک می باشد .  هتل granada luxury فقط ۳۴ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و هتل ، شاتل های رایگانی برای ترانسفر میهمانان خود از فرودگاه به هتل و بالعکس در نظر گرفته است . در اینجا بیشتر با این هتل لوکس آشنا می شوید .
هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

  

هتل ۵ ستاره لاکچری گرانادا بلک در ۴۲ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و ۲۵ کیلومتری مرکز نمایشگاهی آنتالیا و در فاصله ۲ کیلومتری از پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا واقع شده است . این هتل بصورت UAll به میهمانان خود سرویس دهی می کند و از مناسب ترین هتل ها برای تور نوروز آنتالیا می باشد . از هتل تا مرکز خرید City Centre Belek حدود نیم ساعت پیاده ، فاصله دارد که بهترین مکان برای خرید سوغات است .

granada luxury belek hotel antalya

granada luxury belek hotel antalya

هتل گرانادا لاکچری بلک دارای ۸۷۶ اتاق می باشد . این اتاق ها انواع مختلفی مانند اتاق کانکشن و خانوادگی دارند اما بیشترین آنها استاندارد می باشند . در همه اتاق های هتل گرانادا بلک سشوار ، کتری برقی ، تهویه مطبوع ، گاو صندق ، تلویزیون ماهواره ای و مینی بار ، موجود است. برای تنفس هوای تازه مدیترانه ای میهمانان می توانند از بالکن اتاق خود لذت ببرند . در هر اتاق یک سرویس بهداشتی مجهز و حمام های خصوصی نیز قرار دارد .

هتل گرانادا لاکچری بلک در آنتالیا

هتل گرانادا لاکچری بلک در آنتالیا

خدمات و امکانات هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا بسیار گسترده است و شامل یک استخر روباز ، یک استخر سرپوشیده ، مرکز اسپا و سالن سلامت و پارکینگ رایگان ، وای فای رایگان در سراسر هتل ، گروه انیمیشن ، آتلیه ، زمین تنیس ، تنیس روی میز ، دارت ، کلاب ویژه کودکان و … میشود . در هتل گرانادا لاکچری امکان کرایه ماشین با هزینه اضافی وجود دارد و کارکنان هتل گرانادا به زبان انگلیسی مسلط هستند . هتل لوکس گرانادا بلک دارای رستوران های متنوعی است که رستورانهای ایتالیایی و چینی بصورت آلاکارته و رستوران های دیگر بصورت بوفه غذا را سرو می کنند . در بار هتل غذاهای سبک و نوشیدنی های متنوع سرو می شود . تور آنتالیا نوروز هتل گرانادا لاکچری بلک یکی از بهترین گزینه ها برای سفر نوروزی ست .

هتل 5 ستاره گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

هتل ۵ ستاره گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

هتل 5 ستاره گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

هتل ۵ ستاره گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.