من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

پارک های آبی آنتالیا


یکی  از مهم ترین تفریحات گردشگران در تور آنتالیا بهار و تابستان ، پارک های آبی آنتالیاست . در اکثر هتل ها امکانات تفریحات آبی مانند استخر و سرسره های آبی وجود دارد اما اگر میخواهید ساعات خوشی را در یک پارک آبی با امکانات مدرن و متنوع تجربه کنید باید به یکی از سه پارک آبی آنتالیا مراجعه کنید . این پارک ها دارای اسباب بازی های مختلف ، سرویس پذیرایی و خدمات مختلف هستند .


بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

  

شهر آنتالیا دارای ۳ پارک آبی مهم می باشد : پارک آبی هتل رکسیوس پریمیوم ، پارک آبی هتل باروت لارا (پارک آبی ددمان) و پارک آبی آکوالند در ساحل کنیاآلتی . اگر می خواهید در آنتالیا تفریحات عالی و ساعات خوشی داشته باشید ، حتما بلیط پارک آبی آنتالیا را رزرو کنید . با توجه به هتل محل اقامتتان میتوانید نزدیک ترین پارک های آبی را انتخاب کنید و یک روز پر هیجان را تجربه کنید . در زیر لیست پارک های آبی آنتالیا را می بینید .

 

پارک آبی آکوالند آنتالیا _ The water park Antalya Aqualand :

پارک آبی آکوالند در مرکز شهر آنتالیا و در ساحل کنیاالتی قرار دارد و دسترسی به آن بسیار راحت می باشد . در این مجموعه موسیقی زنده نیز اجرا میشود و در صورت تمایل میتوانید در ساعت معین به برنامه نمایش دلفینها در محوطه ای جدا در دلفین لند بنشینید .

در این پارک آبی آنتالیا ، سرسره های آبی و استخرهای زیبایی وجود دارد که پذیرای شما میهمانان عزیز می باشد  . برای استفاده از این پارک ، هنگام تهیه بلیط یک کارت الکترونیکی به شما داده میشود که با شارژ آن میتوانید نسبت به خرید هر چیزی اقدام کنید البته توجه داشته باشید که مایو و کلاه همراه داشته باشید چون خرید این وسایل در محوطه پارک ، بسیار هزینه بر می باشد .

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

قیمت بلیط پارک آبی آکوالند آنتالیا برای تمام روز : ۴۷  لیر ، برای نصف روز تا ساعت ۱۴ : ۳۳ لیر و برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال : ۲۸ لیر
آدرس پارک آبی آکوالند : Meltem, Dumlupınar Blv., 07030 Muratpaşa/Antalya, Turkey
وبسایت پارک آبی آکوالند : www.antalya-aqualand.com
ساعات کار پارک آبی آکوالند : ۹ صبح تا ۵ عصر

 

پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا _ Troy aquapark Rixos Premium

هتل ریکسوس پریمیوم در ۵۰ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و ۴۰ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد . این هتل۴۰۵۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و مملو از درختان سرو می باشد . در ضمن هتل ریکسوس پریمیوم دارای ساحل اختصاصی شنی و پلاژ اختصاصی ست و تا لب آب ۲۰۰ متر فاصله دارد و پارک آبی این هتل مانند پارک آبی آکوالند بسیار جذاب است . از قسمت های اصلی پارک آبی تروی آنتالیا می توان به برج تروجان ، گیت اصلی ، سرسره ، آبشار ، وسایل بازی متنوع ، شو دلفین ها اشاره کرد .

پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا

پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا

هزینه پارک آبی تروی آنتالیا : ۲۰ یورو
ساعات کار پارک آبی آنتالیا : ۸ صبح تا ۵ عصر
آدرس پارک آبی ریکسوس تروی آنتالیا : Belek Mahallesi, İleribaşı Mevkii No:116, 07505 Belek / Serik/Antalya,Turkey

 

پارک آبی باروت لارا آنتالیا (ددمان سابق) _ Dedeman Aquapark Antalya :

پارک آبی ددمان در نزدیکی هتل ددمان سابق و هتل باروت لارا کنونی در شرق شهر آنتالیا و در ساحل لارا واقع شده است . پارک آبی دیدمان آنتالیا یکی از محبوب ترین پارک های آبی آنتالیاست که ۶۵۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و مجهز به ۲۳ سرسره آبی و رودخانه آرام به طول ۳۵۰ متر و امواج مصنوعی و استخرهای مختلف می باشد .

پارک آبی باروت لارا آنتالیا

پارک آبی باروت لارا آنتالیا

محوطه اطراف پارک با درخت های متعدد پوشانده است . در این پارک برای تمام اعضای خانواده از کوچک تا بزرگ وسیله بازی وجود دارد البته اکثر اسباب بازی ها برای بزرگسالان می باشد . در این پارک آبی رستوران ها و فست فودهایی برای تهیه غذا موجود است که خوراکی ها با قیمت مناسبی در آن ارائه می شوند .

آدرس پارک آبی ددمان : Şirinyalı Mahallesi, Lara Cd. No:89, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey

اگر نمیخواهید برای پارک های آبی پولی هزینه کنید می توانید در هتل های آنتالیا با پارک آبی اقامت کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.