من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل پنج ستاره لیماک لارا دولوکس اند ریزورت

هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت آنتالیا
limak lara de luxe hotel & resort antalya

تور آنتالیا هتل 5 ستاره لوکس می تواند یکی از بهترین تورهای ترکیه باشد . در این تور خدمات تفریحی هتل ها و سرویس دهی ALL یا UAll رضایت میهمانان را به همراه دارد . امکانات و خدمات هتل های 5 ستاره آنتالیا برای استراحت و تفریح بسیار مناسب است . هتل لیماک لارا دولوکس اند ریزورت یکی از این هتل های 5 ستاره در منطقه لاراست که در اینجا معرفی میشود . 
هتل لیماک لارا دولوکس اند ریزورت

هتل لیماک لارا دولوکس اند ریزورت

  ادامه مطلب ...

پارک کارالیوگلوی در آنتالیا

گردشگرانی که تور آنتالیا را انتخاب می کنند اغلب وقت خود را در هتل ها سپری می کنند و از تفریحات آنتالیا غافل هستند . یکی از مهم ترین تفریحات در آنتالیا ، پارک های این شهر است . پارک های آنتالیا مکانی مناسب برای استراحت و لذت بردن از طبیعت زیبا می باشد . یکی از این پارک ها ، پارک کارالیوگلوی می باشد که در قسمت تاریخی شهر واقع شده است . در اینجا بیشتر با این پارک تفریحی آنتالیا آشنا می شویم .
پارک کارالیوگلوی آنتالیا

پارک کارالیوگلوی آنتالیا

  ادامه مطلب ...

معبد آپولو آنتالیا

گردشگرانی که تور آنتالیا را انتخاب می کنند بیش از هر چیز دیگری به تفریحات این استان زیبای ترکیه اهمیت می دهند اما نباید تفریحات متنوع ، فرصت بازدید از آثار تاریخی و دیدنی های آنتالیا را از گردشگران بگیرد . یکی از این آثار تاریخی معبد آپولو می باشد که در شهر باستانی ، در سیده آنتالیا واقع شده است . این منطقه یکی از شهرهای باستانی ست که مربوط به قرن دو میلادی ست و در سال های اخیر برای چندمین بار بازسازی شده است .
معبد آپولو سیده آنتالیا

معبد آپولو سیده آنتالیا

  ادامه مطلب ...