من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

معبد آپولو آنتالیا

گردشگرانی که تور آنتالیا را انتخاب می کنند بیش از هر چیز دیگری به تفریحات این استان زیبای ترکیه اهمیت می دهند اما نباید تفریحات متنوع ، فرصت بازدید از آثار تاریخی و دیدنی های آنتالیا را از گردشگران بگیرد . یکی از این آثار تاریخی معبد آپولو می باشد که در شهر باستانی ، در سیده آنتالیا واقع شده است . این منطقه یکی از شهرهای باستانی ست که مربوط به قرن دو میلادی ست و در سال های اخیر برای چندمین بار بازسازی شده است .
معبد آپولو سیده آنتالیا

معبد آپولو سیده آنتالیا

  

یکی از آثار تاریخی در منطقه سیده آنتالیا ، معبد آپولو می باشد که به خاطر قرار گرفتن در یک سایت باستانی ، مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد . معبد آپولو یکی از بزرگ‌ترین آثار تاریخی در این سایت باستانی است . این معبد پر رمز و راز دارای یک معبر ورودی می‌باشد که با ستون‌هایی با ارتفاع ۱۴٫۵ متر احاطه‌ شده است و بعد از این معبر حیاط مرمرین معبد واقع‌ شده است . معبد آپولو و آتنا در کنار یکدیگر قرار گرفته اند . قدمت تاریخی معابد آپولو و آتنا به قرن دو میلادی باز می گردد . در قسمت شرقی معبد آپولو گچ بری های از پیش ساخته اش که شمایلی مارگونه از مدوزا (موجودی افسانه ای) دارد ، توجه بازدیدکنندگان را بخود جلب می کند .

معبد آپولو آنتالیا

معبد آپولو آنتالیا

سیده یک شبه جزیره در منطقه مدیترانه است که بناهای تاریخی زیادی را در خود جای داده است. این منطقه‌ی باستانی مانند موزه‌ای روباز است که با باقی‌مانده‌های شهر باستانی ، در سراسر آن به چشم می خورد . معبد آپولو یکی از برجسته‌ترین آثار باستانی در این منطقه است که با قرار گرفتن در لبه‌ی صخره‌های ساحلی چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد . در کنار این معبد ، بازدید از معبد آتنا ، بنای تاریخی ورودی شهر قدیمی ، آگورا (محل گردهمایی) و تئاتر بسیار بزرگی با ظرفیت ۲۰ هزار نفری ، بسیار جذاب خواهد بود . برای ورود به تئاتر و حمام باستانی باید هزینه‌ی ورودی پرداخت کنید اما بازدید از دیگر آثار تاریخی از جمله معبد آپولو رایگان است . جالب است بدانید امکان بازدید معبدهای آپولو و آتنا فقط برای کشیشان وجود داشت ولی امروزه برای همه گردشگران تور آنتالیا این امکان وجود دارد .

معبد آپولو در آنتالیا

معبد آپولو در آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.