من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

پارک کارالیوگلوی در آنتالیا

گردشگرانی که تور آنتالیا را انتخاب می کنند اغلب وقت خود را در هتل ها سپری می کنند و از تفریحات آنتالیا غافل هستند . یکی از مهم ترین تفریحات در آنتالیا ، پارک های این شهر است . پارک های آنتالیا مکانی مناسب برای استراحت و لذت بردن از طبیعت زیبا می باشد . یکی از این پارک ها ، پارک کارالیوگلوی می باشد که در قسمت تاریخی شهر واقع شده است . در اینجا بیشتر با این پارک تفریحی آنتالیا آشنا می شویم .
پارک کارالیوگلوی آنتالیا

پارک کارالیوگلوی آنتالیا

  

اگر می خواهید با فرهنگ مردم شهر آنتالیا از نزدیک آشنا شوید می توانید در یک روز تعطیل مانند یکشنبه به پارک کارالیوگلو بروید . در این روز معمولا مردم محلی به پارک می آیند و پارک شور و هیاهوی خاصی دارد . Karaalioğlu Park چند ورودی دارد یکی از آنها در منطقه ی Işıklar در شرق منطقه ی کالیچی می باشد . میتوانید پس از بازدید از مسجد تکلی مهمت پاشا که از دیدنی های شهر در منطقه کالیچی است ، به پارک بروید و از منظره دریا لذت ببرید .

Karaalioglu Park

Karaalioglu Park

اگر از آن دسته آدم هایی هستید که چندین ساعت در یک کافه می نشینند و گذر زمان و دنیا را تماشا می کنند و با خیال راحت فنجان قهوه شان را می نوشند ،یکی از پیشنهادات ما پارک کارالیوگلو در آنتالیا می باشد . این پارک یکی از بهترین جاهای آنتالیا برای تماشای سواحل دریاست .  بعد از بازدید از این پارک می توانید به قسمت های قدیمی شهر و به سمت دروازه ی هادریان بروید و یا یک کار هیجان انگیز تر، به قسمت قدیمی شهر بروید و در هزار توی خیابان های کالیچی خودتان را غرق کنید . در بالای این خیابان ، یک کافی شاپ فوق العاده وجود دارد که اسنک های خوش طعمی سرو می کنند .  این پارک یکی از زیباترین جاهایی ست که در تور آنتالیا به علت دسترسی آسان مورد توجه گردشگران قرار می گیرد .

پارک کارالیوگلوی در آنتالیا

پارک کارالیوگلوی در آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.