من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مدرسه جعفرآغا استانبول


تور استانبول فرصت خوبی برای بازدید از آثار تاریخی بجا مانده از پادشاهان عثمانی ست که معماری های زیبا و تماشایی دارند . قسمت عمده دیدنی های استانبول ریشه در بناهای تاریخی دارند اما تعداد موزه های این شهر نیز کم نیست . یکی از این بناهای دیدنی ، مدرسه جعفر آغاست . این مدرسه در زمان سلطان سلیمان و به پیشنهاد جعفرآغا که سرپرست خواجه‌ها و برده‌های سیاه‌پوست دربار بود ، ساخته شده است . در اینجا بیشتر با ویژگی های این مدرسه که در منطقه فاتیح و در نزدیکی مسجد ایاصوفیه قرار دارد ، آشنا میشویم .

مدرسه جعفر آغا استانبول

مدرسه جعفر آغا استانبول

 

ادامه مطلب ...