من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل ترویا استانبول

اگر میخواهید مانند اکثر گردشگران ایرانی تور استانبول ، در یک هتل متوسط در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال ساکن شوید ، یکی از گزینه های پیشنهادی هتل ترویا می باشد . هتل ترویا استانبول در سال 1990 و در خیابان تپه باشی ساخته شده است . این هتل در سال 2008 به صورت کامل و در سال 2013 به صورت دوره ای بازسازی شده است . در اینجا با این هتل که یکی از هتل های 4 ستاره تکسیم استانبول است ، بیشتر آشنا می شوید .

هتل ترویا استانبول

هتل ترویا استانبول

هتل ترویا استانبول در منطقه بی اغلو و در 9 طبقه بنا شده است . از این هتل به دیدنی های استانبول دسترسی راحتی امکان دارد . فاصله هتل ترویا تکسیم تا کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه ، مرکز همایش های لطفی کردار و … نزدیک است و میدان تکسیم و خیابان استقلال فقط 250 متر با هتل فاصله دارند . فاصله هتل ترویا استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 19 کیلومتر می باشد .

هتل 4 ستاره ترویا استانبول

هتل 4 ستاره ترویا استانبول

هتل 4 ستاره ترویا استانبول دارای 77 اتاق بسیار مدرن با مبلمان شیک می باشد . از خدمات اتاق های هتل ترویا می توان به تهویه مطبوع هوا ، میز لب تاپ ، تلویزیون LCD ، چای ساز ، اینترنت پرسرعت رایگان ، سرویس ۲۴ ساعته اتاق ، دستشویی و حمام اختصاصی تمام سنگ ، مینی بار ، روزنامه و گاو صندوق اشاره داشت . متاسفانه فضای اتاق های هتل زیاد بزرگ نیست و برخی اتاق ها نور مناسبی ندارند . پیشنهاد میکنیم در هنگام رزرو ، اتاق های دارای پنجره رو به بیرون را بجای اتاق هایی با پنجره به پاسیو انتخاب کنید .

Istanbul Troya Taksim Hotel

Istanbul Troya Taksim Hotel

  

خدمات و امکانات هتل ترویا استانبول برای یک اقامت چند روزه بسیار مناسب است . این هتل دارای یک رستوران به نام ثریا در پشت بام خود می باشد که می توانید از صرف غذاهای ترکیه ای و یونانی در تراس این رستوران لذت ببرید . البته غذا های ایتالیایی و چینی هم در رستوران ترویا سرو می شود . میهمانان هتل میتوانند از سالن بدنسازی و سونا در طول اقامت به صورت رایگان استفاده نمایند . از دیگر خدمات و امکانات هتل می توان به کافی شاپ اتاق کودکان ، فروشگاه ، اتاق کنفرانس ، اینترنت رایگان ، سالن اجلاس ، روزنامه ، خشکشویی ، کتابخانه  و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد . این هتل یکی از هتل های استانبول با امکانات و خدمات متوسط در نزدیکی میدان تکسیم است .

هتل 4 ستاره ترویا استانبول

هتل 4 ستاره ترویا استانبول

Istanbul Troya Taksim Hotel

Istanbul Troya Taksim Hotel

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.