من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

معروف ترین برندهای پوشاک ترک


سالهاست که ترکیه در زمینه پوشاک به رشد قابل توجهی دست یافته است و بسیاری از طراحان پوشاک ترکیه شهرت جهانی دارند . گردشگران تور ترکیه با سفر به این کشور فرصت این را دارند که پوشاک ترک را با قیمت مناسب تهیه کنند زیرا مالیاتی که به قیمت این اجناس افزوده میشود بسیار کمتر از مالیات افزوده بر اجناس خارجی وارداتی ست . در اینجا قصد داریم به معرفی برخی برندهای معروف ترکیه در زمینه پوشاک بپردازیم تا در سفرتان به این کشور ، خرید راحتتر و مطمئن تری را تجربه کنید البته مراکز خرید کفش در استانبول را قبلا بصورت جداگانه در ویسایت شرح داده ایم . 
برندهای معروف ترکیه

برندهای معروف ترکیه

  ادامه مطلب ...

مرکز خرید نیشان تاشی استانبول

یکی از مهم ترین مراکز خرید استانبول که برای خرید انواع پوشاک به گردشگران تور استانبول توصیه می شود ، مرکز خرید نیشان تاشی می باشد . این منطقه در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد و به میدان تکسیم نزدیک است . نیشان تاشی برای خرید لباس شب ترک ، در الویت قرار دارد و برای خرید لباس مجلسی در استانبول می توانید به فروشگاه های آن مراجعه کنید .
مرکز خرید نیشان تاشی استانبول

مرکز خرید نیشان تاشی استانبول

  ادامه مطلب ...