من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مرکز خرید نیشان تاشی استانبول

یکی از مهم ترین مراکز خرید استانبول که برای خرید انواع پوشاک به گردشگران تور استانبول توصیه می شود ، مرکز خرید نیشان تاشی می باشد . این منطقه در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد و به میدان تکسیم نزدیک است . نیشان تاشی برای خرید لباس شب ترک ، در الویت قرار دارد و برای خرید لباس مجلسی در استانبول می توانید به فروشگاه های آن مراجعه کنید .
مرکز خرید نیشان تاشی استانبول

مرکز خرید نیشان تاشی استانبول

  

منطقه نیشان تاشی شامل خیابان های روملی ، تسویکیه ، عبدایپکچی ، والی کوناغی می باشد و مرکز خرید نیشان تاشی استانبول در خیابان تسویکیه (Tesvikiye) قرار دارد . این مرکز خرید دارای حدود 150 فروشگاه است که در آنها معروف ترین برندهای پوشاک ، شعبه دارند . نیشان تاشی که یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است به عنوان مرکز مد ترکیه شامل فروشگاه های معروف ، رستوران ها و کافه های دلنشین ، مراکز تفریحی و هتل ها می باشد . علاوه بر این موارد ، این خیابان یکی از مناطق مسکونی شیک و با کلاس در شهر استانبول است . در گذشته مسابقات تیراندازی با حضور شاه کشور در منطقه نیشان تاشی برگزار می شد اما در زمان پادشاهی عبدالحمید این منطقه به عنوان مکانی برای پذیرایی از مهمانان جشن عروسی خواهرش که به مدت دو هفته به طول انجامید انتخاب شد .

Nisantasi Shopping Center Istanbul

Nisantasi Shopping Center Istanbul

در منطقه نیشان تاشی علاوه بر خرید پوشاک می توانید از فروشگاه ادویه جات معروف به نام Zencefil Aktar خرید کنید و یا در رستوران فست فود چینی به نام Cin Lee غذا میل کنید . در ضمن فروشگاه سارار(sarar) ، چند فروشگاه جواهرات و یک فروشگاه لوازم ورزشی به نام pull & bear در انجا بچشم میخورند . در خیابان روملی  فروشگاههای معروف Faik Sonmz ، Adil Isık ، Maxim قرار دارند . اما برندهای منگو ، گپ ، بنانا رپابلیک ، ویکتوریا سیکرت ، کوتون ، لاکوست ، ناین وست ، روبرتو کاوالی ، سامسونایت ، پولو ، تامی ، آلدو و ماوی ، لویی ویتون و کارتیه در نیشان تاشی حضور دارند .

مرکز خرید نیشان تاشی در استانبول

مرکز خرید نیشان تاشی در استانبول

مرکز خرید نیشان تاشی 150 فروشگاه دارد که مهمترین برندهای ترک و خارجی ، کافه‌های معروف دنیا و رستوران های خاص در آنجا بچشم میخورند . استارباکس و همچنین کافه زنجیره‌ای “Second Cup Coffee” که کانادایی است برای اولین بار در نیشان تاشی در طبقه اول شعبه خود را راه انداختند . در طبقه دوم نیز “Gloria Jeans Cafe” و در طبقه سوم “Café Crown” قرار گرفته اند که همگی از مشهورترین کافه ها در دنیا هستند . در طبقه چهارم این مجموعه رستوران های مختلفی قرار گرفته اند که معروف‌ترین آنها “Yummies Food Bar” است که غذاهای بین المللی با تمرکز ویژه بر غذاهای ایتالیایی است . در کنار این رستوران ، رستوران مکزیکی “Cantina Mariachi” با غذاهای رنگارنگ مکزیکی از مشتریان پذیرایی میکند.  از سوشی های خوشمزه رستوران” Suinn “و چای سبزش اصلا نمی‌شود گذشت . بستنی خانگی”Ben and Jerry’s” را نیز از دست ندهید . سالن نمایش سینمایی که در بالاترین طبقه قرار گرفته است در کنار سایر رستوران‌های مطرح دنیا قرار گرفته است .

مرکز خرید نیشان تاشی در استانبول

مرکز خرید نیشان تاشی در استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.