من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور استانبول ویژه ژانویه ۲۰۱۶ هتل تکسیم گونن

تور استانبول ویژه ژانویه ۲۰۱۶ هتل تکسیم گونن

تور استانبول هتل۴*

تور استانبول دی ۹۴

هتل عثمان بیگ فاتح استانبول

نرخ تور استانبول دی ماه ۹۴

star1نرخ اتاق دوتخته برای هر نفر۱٫۳۴۰٫۰۰۰ تومان

star1 نرخ کودک ۶ تا ۱۲ سال با تخت۱٫۲۷۰٫۰۰۰ تومان

star1 بهای کودک ۲ تا ۶ سال بدون تخت ۹۰۰٫۰۰۰تومان

23213016-istanbul-big-city-vector-art-turkeythmb

پایتخت فرهنگی اروپا و مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه ، یعنی استانبول ، گزینه مناسبی برای یک سفر هیجان انگیز است . استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد و مناظر زیبای تنگه بسفر ، بندر طبیعی شاخ طلایی و دریای مرمره از جاذبه های استانبول هستند . مراکز خرید استانبول و حراجی های متعدد آن نیز ، گردشگران زیادی را به این شهر می کشاند .

خدمات تور استانبول :

tick2 بلیط رفت و برگشت با پرواز ترک اطلس جت 

tick2۳شب اقامت در هتل با صبحانه

tick2 ترانسفر فرودگاهی

tick2 راهنمای فارسی زبان

tick2 گشت شهری با ناهار

tick2 بیمه مسافرتی سامان

know_clipart4 همانطور که می دانید استانبول از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به شمار می‌رود . نرخ تور استانبول در فصول مختلف سال متفاوت است اما این شهر خالی از گردشگر نیست . قیمت تور استانبول در آبان و آذر و اردیبهشت و خرداد گرانتر از سایر ماههای سال است . البته امکان دارد در همین ماهها نیز یک تور لحظه آخری استانبول یا به عبارتی افر تور استانبول قسمت شما شود .

معرفی هتل تکسیم گونن(TAKSIM GONEN)

hotel-clipart-hotel_on_the_beach_coolclips_vc04008

هتل ۴ ستاره Taksim Gonen ، در مکانی عالی در قلب استانبول و در میدان ” تقسیم ” قرار گرفته است.
هتل تنها در چند قدمی اکثر جذابیت های شهر واقع شده است و کافیست به محض خروج از هتل ؛ گالری های هنر ، سالن اپرا ، تئاترهای متعدد ، کافه و بارها را در اطراف خود بیابید. ساختمان مدرن هتل از سرامیک و مرمر ساخته شده و به طرز زیبایی طراحی شده است.
تمامی اتاق ها زیبا و مجهز هستند.
اگر قرار است ۳ روز یا بیشتر در هتل بمانید ؛ در بدو ورود با یک ظرف پر از میوه پذیرایی خواهید شد و اگر قرارباشد یک هفته و یا بیشتر اقامت کنید ؛ یک بطری نوشیدنی هدیه خواهید گرفت. هتل با داشتن بیش از یک رستوران ؛ انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو میکند. با صرف غدا در رستوران پشت بام هتل ؛ از چشم انداز تماشایی استانبول لذت ببرید.

star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2 star2star2star2

آژانس سعادت سیر مجری مستقیم برگزاری متنوع ترین تورهای ترکیه

کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند

تماس بگیرید

کانتر مربوطه:خانم سعیدی۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳

هتل لمردین استانبول

 هتل لمردین استانبول
Le Meridien Hotel  Istanbul Etiler

اگر برای سفر ترکیه ، تور استانبول را انتخاب کرده باشید ، بابت انتخاب هتل نگران نباشید . هتل های استانبول از نظر امکانات و قیمت تنوع زیادی دارند و بی شک حتی اگر شما سختگیرترین افراد باشید ، میتوانید هتلی باب میلتان انتخاب کنید . هتل Le Meridien از هتل های ۵ ستاره استانبول است که امکانات و موقعیت بسیار خوبی دارد . هتل در منطقه بشیکتاش استانبول قرار گرفته و از نظر دسترسی ، در یکی از بهترین موقعیت های استانبول قرار گرفته . با اقامت در این هتل استانبول ، لحطات خوبی را تجربه خواهید کرد .
هتل لمردین استانبول

هتل لمردین استانبول

apartment_clipart2برای اکثر افرادی که به استانبول سفر می کنند دسترسی راحت  به میدان تکسیم ، یکی از الویت ها در انتخاب هتل بشمار می آید .  هتل لمردین استانبول در فاصله کوتاهی از میدان تکسیم و در منطقه اتیلر در قسمت اروپایی شهر قرار دارد . سواحل تنگه بسفر  تنها یک مسیر ۵ دقیقه ای از هتل فاصله دارد و فرودگاه آتاتورک استانبول حدودا در ۳۰ کیلومتری هتل واقع شده است . اگر دسترسی به مترو برایتان اهمیت دارد ، بهتر است بدانید ایستگاه متروی لونت که در ۳ کیلومتری هتل قرار دارد .

هتل لمردین در استانبول

هتل لمردین در استانبول

hotel-clipart-doorman_carrying_bags_into_a_hotel_rاتاق های هتل لمردین استانبول با ذوق و سلیقه و کاملا مدرن طراحی شده اند . اتاق عایق صوتی دوجداره اند و میتوانید خوابی راحت را در این هتل تجربه کنید . هتل در مجموع دارای ۲۵۹ اتاق است که از پنجره برخی اتاق ها میتوان منطره زیبای تنگه بسفر را دید . در تمامی اتاق ها وان آبگرم وجود دارد و تلویزیون Lcd و مینی بار و وای فای رایگان از سایر خدمات اتاقهاست . هتل دارای اتاق VIP و سوئیت ماه عسل نیز می باشد .

هتل 5 ستاره لمردین استانبول

هتل ۵ ستاره لمردین استانبول

هتل پنج ستاره لمردین استانبول

هتل پنج ستاره لمردین استانبول

beautiful_beaches_clipart5-turkeythmbامکانات هتل لمردین استانبول شامل استخر در فضای باز ، حمام ترکی و سونا ، رستورانهای منتوع و کافه های شیک ، مرکز تناسب اندام با تجهیزات مدرن ، استخر سرپوشیده و … است . مهم تر از همه اینها و قابل توجه افرادی که عاشق ماساژ هستند : یکی از بهترین مراکز ماساژ استانبول در هتل لمردین قرار دارد . خدمات اتاق ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، آرایشگاه ، خدمات تورها ، خشکشویی ، پذیرش شبانه روزی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، انبار بار و چمدان ، کرایه خودرو ، اتو کشی پزشک ، نگهداری از کودکان ، صندوق امانات ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات دربان ، نظافت کفش و … از خدمات هتل لمردین بشمار می آیند . نزدیکی هتل به مرکز خرید ایستینیه پارک و مرکز خرید آکمرکز (حدود ۴ کیلومتر ) از دیگر ویژگی های این هتل در استانبول است .

تور استانبول ژانویه ۲۰۱۶

تور استانبول ژانویه ۲۰۱۶
Istanbul Tour January 2016

تور استانبول هتل ۵ ستاره هیلتون با پرواز ماهان

تور استانبول ژانویه 2016

تور استانبول ژانویه ۲۰۱۶

قیمت تور استانبول ژانویه ۲۰۱۶  :

نرخ تور استانبول ژاویه در اتاق دو تخته برای هر نفر :  ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

خدمات تور استانبول ژانویه :

star1بلیط رفت و برگشت با پرواز ماهان
star1۵ شب اقامت در هتل با صبحانه
star1ترانسفر فرودگاهی
star1راهنمای فارسی زبان
star1گشت شهری با ناهار
star1بیمه مسافرتی سامان

hotel-clipart-aierz74kt-qprهتل هیلتون استانبول :

هتل Hilton استانبول ، در نیمه ی اروپایی استانبول قرار داره و به تنگه بسفر مشرفه . این هتل از ایستگاه متروی شیشلی (Sisli) دو کیلومتر ،  از محله پر جنب و جوش تکسیم ۳٫۵ کیلومتر و فرودگاه بین المللی آتاتورک ۳۰ دقیقه با هتل ۵ ستاره هیلتون استانبول فاصله داره .  مرکز کنفرانس استانبول در ۴۰۰ متری هتل و کاخ “توپکاپی”  در ۳٫۵ کیلومتری هتل هیلتون هستش . تو رستوران های هتل هیلتون در تمام طول روز انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو میشه . تو رستوران Cloud 34 تو طبقه سی و چهارم هتل ، نمایی زیبا از شهر استانبول رو میبینین و مهمانان هتل میتونن اونجا از چشیدن انواع نوشیدنی های مختلف لذت ببرن . انواع غذاهای تازه دریایی و نوشیدنی ها در تریا و رستوران شاد “Veranda Grill” سرو میشه و میهمانان عزیز میتونن از چشم انداز عالی و انواع غذاهای ترکی و بین المللی که در تراس رستوران “بسفر” سرو میشه ؛ لذت ببرید . رستوران “اژدها” هم انواع غذاهای کاستونی و شسوانی رو سرو میکنه . خلاصه اینکه هتل هیلتون استانبول واسه تور استانبول ژانویه ۲۰۱۶ حرف نداره .

clipart_important-turkeythmbسوالات مهم در مورد تور استانبول ژانویه :

جشن سال نو در استانبول چجور برگزار میشه ؟
استانبول بهترین شهر ترکیه واسه جشن سال نو میلادی بحساب میاد ، تو شهرستانهای مختلف جشن سال نو برگزار میشه اما استانبول خیلی باشکوهتره . مراسم آتیش بازی و جشن تو قسمتهای مختلف برگزار میشه ، مردم دور هم جمع میشن و تا نیمه های شب ، شادی ، هیجان و پایکوبی تو سراسر شهر جریان داره . جالبه بدونین مسیحیت تو این شهر جز اقلیت ها بحساب میاد اما تمام مردم شهر در کنار این اقلیت سال نو رو جشن میگیرن .

مراسم جشن سال نو در کجاهای استانبول برگزار میشه ؟
جشن سال نو میلادی در استانبول تو میدون تکسیم ، خیابون استقلال ، برج گالاتا و مهم تر از همه تنگه بسفر برگزار میشه و این اماکن ، محل جمع شدن مردم واسه مراسم آتیش بازی  هستش . مراسم تو تنگه بسفر و خیابون استقلال باشکوهتر از جاهای دیگه اس . تنگه بسفر شبها منطره زیبایی داره که همه رو به وجد میاره و بخاطر فضای باز منطقه ، افراد بیشتری میتونن در کنار هم باشن و هیجان بیشتری به جشن بدن .

آب و هوای استانبول در ژانویه چطوره ؟
روزهای آخر دسامبر ابری و نسبتا هوا خوبه و ژانویه ۲۰۱۶ هم با دو روز ابری و با دمای ۱۳ درجه شروع میشه اما از روز سوم ژانویه تا دهم هوا آفتابی و دمای هوا حداقل ۷ درجه سانتیگراده .

ساعات جشن سال نو در استانبول چکار کنیم که بیشتر خوش بگذره ؟
چندجور میشه ساعات خوشی رو تو این جشن تجربه کرد : ۱- بین مردمی که تو خیابون هستن باشین و آتیش بازی و شادی رو کنار اونها تجربه کنین و شام رو هم تو رستورانهای اطراف میل کنین  . ۲-  تور کشتی کروز تنگه بسفر رو رزرو کنین و از ساعت ۷ شب تا ۳ نیمه شب تو کشتی جشن بگیرین و تنگه بسفر و آتیشبازی ها رو از اونجا ببینین و شام رو رو عرشه کشتی میل کنین . ۳ – تو یکی از بهترین رستورانهای تنگه بسفر یعنی رستوران  ۳۶۰ یا رستوران ul29 ، میز رزرو کنین و یه شب عالی رو در این رستورانها تجربه کنین و در کنار صرف شام منظره رویایی تنگه بسفر رو ببینین . ۴ – مراسم جشن سال نو رو تو هتل سپری کنین . بعضی از هتل های استانبول واسه مراسم جشن سال نو سنگ تموم میذارن .

کدوم هتل های استانبول واسه جشن سال نو بهتره ؟
هتل هیلتون و هتل گرند حیات که هردو پنج ستاره ان ، هتل ماریوت و  هتل نیپون که هردو چهار ستاره ان . بنظرم اقامت تو یکی از این هتل ها در ایام ژانویه میتونه براتون بهترین خاطرات رو به ارمغان بیاره . اما اکثر ایرانیایی که سال نو تو هتل هیلتون بودن خیلی خیلی بهشون خوش گذشته و راضی بودن .

مراکز خرید استانبول در ژانویه باز هستن ؟
خیلی از گردشگرا(مختص ما ایرانی ها نیست ها) به عشق خرید میان استانبول و میخوان بدونن تو ژاویه چند روز مراکز خرید استانبول بسته اس . قابل توجه همه اینکه فقط یکم ژانویه مغازه ها تک و توک بسته ان و از روز دوم ژاویه همه چی به حالت عادی برمیگرده و تمام مراکز خرید بازن .آخه این روز تو ترکیه تعطیل رسمی نیس !!

جشن سال نو میلادی در ترکیه

جشن سال نو میلادی در ترکیه

new_year_11-turkeythmb

  اگر میخواهید تور ترکیه ویژه سال نو میلادی را انتخاب کنید می توانید مانند ساکنین شهرهای بزرگ ترکیه در آتش بازی های ویژه سال نو که در میادین بزرگ شهر برگزار می شود ، شرکت کنید . این شادمانی های خیابانی در این ایام از تفریحات و دیدنی های ترکیه است و ساکنان شهرهای کوچک اغلب برای جشن سال نو به شهرها بزرگتر می آیند ، پس بهتر است شما شهرهای بزرگ را برای این ایام انتخاب کنید و مسلما تور استانبول یکی از بهترین گزینه هاست البته اگر انتخاب شما استانبول است ، برای رزرو هتل های استانبول باید سریع تر اقدام کنید . جشن سال نو میلادی در استانبول  در میدان تقسیم و محله فاتیح برگزار می شود و رزرو هتل در میدان تقسیم استانبول کار نسبتا دشواری ست .


http://www.turkeyhotel.ir/tag/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/

جشن سال نو میلادی در ترکیه

new_year_2-turkeythmb
شب سال نو به طور کلی با شمارش معکوس به پایان می رسد ، افراد مختلف تا آخرین لحظات در خیابانها جشن می گیرند ، البته جشن های گوناگونی نیز در رستورانها و هتل ها برپاست .  شب سال نو میلادی در ترکیه از تعطیلات رسمی نیست ، اگر چه بسیاری از ادارات ، مدارس و ادارات پست ممکن است در بعدازظهر ۳۱ دسامبر بسته باشد . سوپر مارکت ها نیز ممکن است زودتر از معمول تعطیل شوند و ممکن است ترافیک در شب ۳۱ دسامبر ، به علت ورود ساکنین شهرهای مجاور و یا خروج افراد برای رفتن  به جاهای تفریحی ترکیه در خارج از شهر ،  محسوس است . البته افرادی نیز ترجیح می دهند که شب سال نو را  در خلیج طلایی بسر ببرند و صرف شام رویایی در تنگه بسفر را بیش از هر برنامه دیگری ترجیح می دهند و از خلیج آتش بازیها را نظاره می کنند .  صبح روز ۱ ژانویه معمولا آرام است . افرادی که شب سال نو در مکان های خارج از شهر ، مانند پیست های اسکی ترکیه جشن گرفته اند ، عصر روز یکم به شهرها باز می گردند . همچنین، معمولا مردم  به بازدید از بستگان و دوستانی که  ۳۱ دسامبر در کنارشان نبوده اند ، می روند و هدیه رد و بدل می کنند .

http://www.turkeyhotel.ir/tag/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/

جشن سال نو میلادی در ترکیه

http://www.turkeyhotel.ir/tag/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/

جشن سال نو میلادی در ترکیه

new_year_7-turkeythmb
از سال ۱۹۲۶ ، در ترکیه به جای تقویم خورشیدی مبتنی بر اسلام ( تقویم مولانا ) که در امپراتوری عثمانی مورد استفاده  قرار می گرفته است ،  از تقویم میلادی استفاده می شود .  بین سال های ۱۹۲۶ و ۱۹۳۴ جشن سال نو به عنوان بخشی از برنامه غربی ترکیه ، در آخر هفته اول پس از۱  ژانویه برگزار می شود .  بسیاری از سنت های سال نو امروزی از جمله بابا نوئل ، اسباب بازی و جواهر و کاج صنوبر از فرهنگ ترکیه گرفته شده است در واقع نمادهای سال نو که در بین همه کشورهای مسیحی مشترک است یعنی درخت سال نو و نمادهای بابانوئل از این کشور گرفته شده است . از سال ۱۹۳۵ روز سال نو میلادی در ترکیه تعطیل عمومی ست .

تور استانبول آذر ماه ۹۴ هتل 4 ستاره بیربی

تور استانبول آذر ماه ۹۴ هتل بیربی

تور استانبول هتل۴*

تور استانبول آذر ۹۴

17353704

نرخ تور استانبول آبان ماه ۹۴

star1نرخ اتاق دوتخته برای هر نفر۱٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان

star1 نرخ کودک ۶ تا ۱۲ سال با تخت۹۵۰٫۰۰۰ تومان

star1 بهای کودک ۲ تا ۶ سال بدون تخت ۶۵۰٫۰۰۰تومان

23213016-istanbul-big-city-vector-art-turkeythmb

پایتخت فرهنگی اروپا و مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه ، یعنی استانبول ، گزینه مناسبی برای یک سفر هیجان انگیز است . استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد و مناظر زیبای تنگه بسفر ، بندر طبیعی شاخ طلایی و دریای مرمره از جاذبه های استانبول هستند . مراکز خرید استانبول و حراجی های متعدد آن نیز ، گردشگران زیادی را به این شهر می کشاند .

خدمات تور استانبول :

tick2 بلیط رفت و برگشت با پروازمعراج

tick2۵شب اقامت در هتل با صبحانه

tick2 ترانسفر فرودگاهی

tick2 راهنمای فارسی زبان

tick2 گشت شهری با ناهار

tick2 بیمه مسافرتی سامان

know_clipart4 همانطور که می دانید استانبول از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به شمار می‌رود . نرخ تور استانبول در فصول مختلف سال متفاوت است اما این شهر خالی از گردشگر نیست . قیمت تور استانبول در آبان و آذر و اردیبهشت و خرداد گرانتر از سایر ماههای سال است . البته امکان دارد در همین ماهها نیز یک تور لحظه آخری استانبول یا به عبارتی افر تور استانبول قسمت شما شود .

معرفی هتل بیربی  (birbey  )

hotel-clipart-hotel_on_the_beach_coolclips_vc04008

معماری هتل بیربی در استانبول به روز بوده و از دکوراسیون زیبا و سرویس چوب های لوکس در کنار کادر خدماتی مجربی که بهترین خدمات را دراختیار میهمانان قرار می دهند به اضافه امکاناتی متنوع بهره مند می باشد .چیدمان هتل Birbey استانبول به سبک سنتی ترکی می باشد و در آن موسیقی سنتی ترکی نواخته می شود. هتل بیربی تور استانبول در قلب منطقه قدیمی شهر استانبول Sehzadebasi قرار دارد که این منطقه مرکز اصلی فرهنگی، تاریخی و خرید می باشد. اطراف این منطقه را دریای Marmara و Golden Horn در برگرفته است و گزینه خوبی برای استراحت کردن می باشد.

star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2star2 star2star2star2

آژانس سعادت سیر مجری مستقیم برگزاری متنوع ترین تورهای ترکیه

کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند

تماس بگیرید

کانتر مربوطه:خانم درخواه 43674367