من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

پارک آبی آکوا مارین استانبول

 پارک آبی آکوا مارین یکی از این پارک های آبی استانبول است که در سال ۱۹۹۹ میلادی در قسمت اروپایی شهر و در منطقه فاتیح افتتاح شده است . درهای این پارک آبی از اردیبهشت تا شهریور به روی مردم گشوده می شود . ظرفیت این پارک آبی آکوا مارین ۳۰۰۰ نفر است . تور استانبول بهار و تابستان بهترین فرصت برای لذت بردن از این پارک آبی ست .

پارک آبی آکوا مارین استانبول

پارک آبی آکوا مارین استانبول

 

آکوا مارین از مهم ترین جاذبه های گردشگری استانبول ، در ساحل جنوبی استانبول و حاشیه دریای مرمره قرار دارد . بازی های مهیج آن برای تمامی رده های سنی چه کودک و چه بزرگسال مناسب می باشد . در این پارک آبی ، استخر مخصوص المپیک و نیمه المپیک ، اسلایدهای سرگرم کننده با اندازه های مختلف ، رافتینگ ، آبشار مصنوعی و انواع سرسره بچشم میخورد . موسیقی زنده ، انیمیشن و خدمات عکاسی در پارک آبی مارین استانبول ارائه می شود و اتاق پزشکی ، اتاق تعویض لباس ، کمد ، دوش و فروشگاه از دیگر امکانات پارک آکوا مارین است .

Istanbul Aqua Marine Aquapark

Istanbul Aqua Marine Aquapark

از بارزترین ویژگی های این پارک آبی این است که در ساختش استانداردهای جهانی ، نکات ایمنی و ضرورت های بهداشتی رعایت شده و دارای محیطی مناسب و تمیز می باشد . این مجموعه تفریحی به صورت روباز می باشد . در روزهای پایانی هفته این پارک نیز همانند دیگر مراکز سرگرمی استانبول شلوغ است لذا اگر قصد دارید از بازی ها و امکانات آکوا مارین استفاده کنید به شما پیشنهاد می گردد در روزهای میانی هفته به مجموعه آبی مارین استانبول مراجعه کنید . این پارک آبی مانند پارک آبی دلفین دارای سرویس های رایگان نیست .

بزرگترین پارک آبی استانبول

بزرگترین پارک آبی استانبول

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.