من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

موزه مدرن استانبول


دیدنی های استانبول برای اکثر گردشگران تور استانبول جذاب است در واقع میتوان گفت این دیدنی ها در رشد صنعت گردشگری کشور ترکیه نقش بسزایی دارد . موزه های استانبول از مهم ترین جاهای دیدنی این شهر هستند که گردشگران از بازدید از آنها لذت میبرند . این موزه ها فقط برای نمایش آثار بجا مانده از گذشتگان نیست و در برخی از آنها مانند موزه مدرن ، میتوان با هنرمندان معاصر استانبول و ایده ها و هنرهایشان آشنا شد . در زیر میتوانید اطلاعات بیشتری از موزه مدرن کسب کنید .
موزه مدرن استانبول

موزه مدرن استانبول

اگر در تور استانبول وقتی را برای بازدید از جاهای دیدنی این شهر اختصاص داده اید ، موزه مدرن را فراموش نکنید . موزه‌ی استانبول مدرن یا موزه هنرهای مدرن استانبول در سال ۲۰۰۴ در ناحیه بی‌اوغلوی استانبول به جهت نمایش آثار هنرمندان تاریخ معاصر ترکیه افتتاح گردید . این موزه در حقیقت اولین موزه‌ی خصوصی است که به منظور نمایش هنرهای مدرن معاصر ساخته شده و مساحتی تقریبا ۸ هزار مترمربعی را شامل می‌شود که در ساحل تنگه بسفر واقع شده است . ۵ مجموعه‌ی دائمی و چندین مجموعه‌ی خصوصی در سال‌های اخیر در این نمایشگاه دائمی در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند . موزه مدرن استانبول در واقع انباری ست در سواحل بسفر که نمایانگر نقاشی مدرن ، مجسمه سازی ، عکاسی و دیگر نسخه های هنری است که توانسته در رسانه های ترکیه و حتی در مقیاس جهانی آوازه ای بر هم زند . مجموعه دائمی هنر مدرن ترکیه گویای داستانی ست که از اواخر قرن ۱۹ آغاز و تا به امروز ادامه یافته است . یک تور بازدید از Istanbul Modern Art Museum می تواند به شما دیدی عالی از هنر ترکیه القا کند . این موزه که از جذابترین موزه های استانبول است که دارای دو طبقه است ، یک طبقه آن (طبقه بالا) را به رستوران و فروشگاه ، سینما و کتابخانه هنری اختصاص داده‌اند و در طبقه پایین آثار هنری هنرمندان معاصر ترکیه به نمایش در می‌آید .

موزه هنرهای مدرن استانبول

موزه هنرهای مدرن استانبول

 موزه‌ی استانبول مدرن

موزه‌ی استانبول مدرن

موزه مدرن استانبول

موزه مدرن استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.