من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

فروش موتور سیکلت اقساطی در پرشین سیکلت

پرشین سیکلت با بیش از 10 سال سابقه در زمینه فروش موتور سیکلت را به عنوان نمایندگی بسیاری از شرکت های معتبر تولید کننده موتور سیکلت در حال فعالیت است. از جمله این نمایندگی های پرشین موتور سیکلت می توان به کبیر موتور، نیرو موتور، هوندا،بنلی ، دینو اشاره کرد.

با توجه به گستردگی برندها پرشین موتور سیکلت توانسته است سهم خوبی در بازار برای فروش داشته است. ارائه خدمات مناسب به منظور جلب رضایت مشتریان موجب افزایش سهم بازار پرشین سیکلت شده است.

 


موتور سیکلت کبیر موتور

نماینده انحصاری گروه صنعتی موتور سیکلت کبیر در تهران پرشین سیکلت است. تولید انواع موتور سیکلت مهم ترین هدف این مجموعه بوده که توانسته در دو دهه اخیر جایگاهی ویژه ای در صنعت موتور سیکلت به دست بیاورد.

شرکت کبیر موتور به عنوان نماینده شرکت ماهیندرای هند در ایران در حال فعالیت است. افزایش کفیت این محصولات و رعایت استاندارد از مهمترین اهداف شرکت کبیر  بوده است. ارائه خدمات پس از فروش ویژه و الویت قرار دادن مشتریان همگی جزو اهداف اصلی این شرکت بوده که توانسته در این سال ها بدان دست یابد.

انواع مدل های کبیر در فروشگاه پرشین سیکلت ارائه می شود. تضمین کیفیت و قیمت محصولات و همینطور فروش نقد و اقساطی از خدمات پرشین موتور سیکلت است که به مشتریان خود ارائه می دهد.

در حال حاضر مدل آپریلیا و مدل وسپا محصولاتی هستند که در پرشین موتور سیکلت بفروش می رسد و در این قسمت می توانید مدل رنگبندی دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

موتور سیکلت دینو موتور

موتور سیکلت دینو نام یکی از برند های است که پرشین سیکلت نمایندگی آن را به عهده دارد و می توان به صورت اینترنتی و به صورت حضوری مدل های مختلف آن را خریداری کرد.

از دیگر محصولاتی که این شرکت تولید می کند می توان به دوچرخه ،موتورسیکلت و لوازم موتورسیکلت اشاره کرد.

پرشین سیکلت به عنوان نماینده فروش دینو در تهران فعال است و محصولات خود را با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی به مشتریان خود عرضه می کند.

 


موتور سیکلت هوندا

 

یکی از شرکت های بسیار معتبر ژاپنی که در زمینه خودروسازی و تولید موتورسیکلت، موتور اتومبیل و خودرو فعالیت دارد موتور سیکلت هوندا است. هوندا هدف اصلی خود را که مختلفی بهتر شدن محصولات و جلب رضایت مشتریان است را به منظور افزایش رفاه و غنای اجتماعی، اقتصادی و آموزشی جوامع پیگیری می کند.

در حال حاضر هوندا یکی از هشت شرکت بزرگ خودروسازی دنیا محسوب می‌شود. شرکت موتوری هوندا یک شرکت تولیدی، فنی و مهندسی در زمینه طراحی پیشرانه و فناوری‌های مختلف موتوری است که تمرکز اصلی این کمپانی تولید اتومبیل و موتورسیکلت است.

تولید بیش از ۱۴ میلیون پیشرانه در سال، به عنوان بزرگترین تولید کننده پیشرانه در جهان به حساب می‌آیدپرشین موتور سیکلت به عنوان نماینده فروش هوندا در تهران فعال است و محصولات خود را با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی به مشتریان خود عرضه می کند.

در حال حاضر پرشین موتور سیکلت مدل های مختلف موتور سیکلت با رنگبندی دلخواه به صورت نقد و اقساط به فروش می رساند

 

 

موتور سیکلت بنلی

یکی دیگر از برند هایی است که پرشین سیکلت نماینده آن است موتور سیکلت بنلی است. این برند از معتبرترین و معروفترین برندهای موتورسیکلت است که در ایران به طرفداران آن عرضه می شود.

این برند جزو برند های معتبر و قدیمی موتورسیکلت در اروپا است که علاوه بر موتور سیکت وسایل دیگری مثل دوچرخه و اسکوتر هم تولید می کند.
از معروف ترین مدل های این شرکت که در پرشین سیکلت به فروش می رسد می توان به انواع مدل های TNT در رنگبندی های متنوع اشاره کرد.

شرکت بنلی، در چند سال اخیر تمرکز خود را در بخش تحقیق و توسعه گذاشته و افزایش کیفیت قسمت‌های مختلف محصولات را در دستور کار قرار داده است.


 


فروش اقساطی موتور سیکلت در پرشین سیکلت


پرشین سیکلت با توجه به رعایت شرایط مشتریان در نظر دارد به غیر از خرید نقدی فروش اقساط هم با شرایط زیر انجام دهد.

  1.  پیش پرداخت 60 درصد مبلغ کل
  2. پرداخت مابقی هزینه به صورت اقساط
  3.  کارمزد 3% به صورت ماهیانه روی اقساط محاسبه می شود
  4.  پرداخت اقساطی فقط با چک پذیرفته میشود


در صورت خرید نقدی تخفیف هم داده می شود.