من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

رستوران دریایی در استانبول

در تور استانبول اگر می خواهید غذاهای دریایی میل کنید ، بهتر است یکی از معروف ترین رستوران های استانبول را که امتحان خود را پس داده است ، انتخاب کنید . تنوع رستوران دریایی در استانبول بسیار زیاد است .  برخی افراد مایلند در کنار ساحل استانبول ، غذای دریایی میل کنند اما برخی تنها به این فکر می کنند که طعم ماهی های دریای مرمره و سیاه را بچشند . در اینجا به معرفی بهترین رستوران های دریای استانبول می پردازیم که بین مردم بومی این شهر نیز محبوب ویژه ای دارند و برای صرف یک غذای دریایی ایده آل توصیه می شوند .
بهترین رستوران های دریایی استانبول

بهترین رستوران های دریایی استانبول

  ادامه مطلب ...

مرکز خرید آتیروس استانبول در منطقه بویوک چکمجه

در سفر به ترکیه دنیای عجیبی از ترکیب مدرنیته و سنت پیش روی شماست که بسیار زیبا و چشمگیر است . در تور استانبول نزدیکی جاهای تاریخی و مراکز خرید مدرن این ترکیب را بخوبی نمایان می کند . برخی از مراکز خرید استانبول با توجه به معماری و امکاناتشان شهرت جهانی دارند و از بهترین های اروپا به شمار می آیند . در اینجا با یکی از این مراکز خرید یعنی مرکز خرید آتیروس در منطقه بویوک چکمجه آشنا می شویم  .
مرکز خرید آتیروس استانبول

مرکز خرید آتیروس استانبول

  ادامه مطلب ...