من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مرکز خرید آتیروس استانبول در منطقه بویوک چکمجه

در سفر به ترکیه دنیای عجیبی از ترکیب مدرنیته و سنت پیش روی شماست که بسیار زیبا و چشمگیر است . در تور استانبول نزدیکی جاهای تاریخی و مراکز خرید مدرن این ترکیب را بخوبی نمایان می کند . برخی از مراکز خرید استانبول با توجه به معماری و امکاناتشان شهرت جهانی دارند و از بهترین های اروپا به شمار می آیند . در اینجا با یکی از این مراکز خرید یعنی مرکز خرید آتیروس در منطقه بویوک چکمجه آشنا می شویم  .
مرکز خرید آتیروس استانبول

مرکز خرید آتیروس استانبول

  

مرکز خرید مدرن آتیروس واقع در منطقه بیوک چکمجه استانبول در سال 2005 افتتاح و هزینه ساخت این مرکز خرید حدود 40 میلیون دلار براورد شد . بویوک چکمجه منطقه ای قدیمی است که در زمان های قدیم به نام آتیروس خوانده می شد و در غرب قسمت اروپایی استانبول قرار دارد . مرکز خرید آتیروس ، ضد زلزله می باشد و در اتوبان پر تردد D.100 (اتوبانی که شرق و غرب استانبول را به هم متصل می کند) ساخته شده است . فاصله بیوک چکمجه تا فرودگاه آتاتورک در صورت عدم ترافیک 35 دقیقه می باشد . در ضمن مرکز خرید مارماراپارک و مرکز خرید توریوم در نزدیکی آتیروس قرار دارند .

Atirus Avm Istanbul

Atirus Avm Istanbul

Atirus Avm Istanbul

Atirus Avm Istanbul

Atirus Avm Istanbul بیش از 80 فروشگاه متنوع ، 4 سالن سینما ، یک هایپر مارکت و یک طبقه فودکورت دارد . مرکز خرید آتیروس دارای 63 دفتر اداری و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 700 خودرو می باشد . در حدود 1000 نفر نیز بعنوان بخش خدمات در این مرکز مشغول به کار هستند . 84 واحد این مرکز متعلق به شرکت Kapıcıoğlu و 66 واحد آن متعلق به شهرداری بویوک چکمجه می باشد . بازدید از این مرکز خرید را در برنامه تور استانبول خود قرار دهید و از فروشگاه های برندهای ترک و سایر برندها دیدن کنید .

مرکز خرید Atirus استانبول

مرکز خرید Atirus استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.