من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول

اگر میخواهید تور استانبول را در یک هتل سه ستاره سپری کنید و تا حدودی در هزینه ها صرفه جویی کنید ، بهتر است یک هتل سه ستاره ی با کیفیت انتخاب کنید . اما بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول کدامند ؟ هرچند تعداد هتل های استانبول زیاد است اما در اینجا لیستی از هتل های سه ستاره خوب استانبول جمع آوری کرده ایم که شما را در انتخاب یک هتل مناسب کمک می کند .

بهترین هتل های 3 ستاره استانبول

بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول

 
ادامه مطلب ...

مقبره آتاتورک آنکارا

مقبره آتاتورک از دیدنی های آنکارا می باشد در مرکز شهر و در بالای یک تپه واقع شده که آنی‌تپه نامیده می‌شود و دومین نقطه مرتفع آنکارا پس از قلعه آنکارا محسوب می‌شود . وقتی در سال ۱۹۳۸ که آتاتورک از دنیا رفت ، او را به طور موقتی در موزه مردم‌ نگاری آنکارا دفن کردند و پس از آن ، یک فراخوان بین ‌المللی برای طراحی آرامگاه صورت گرفت با این الزام که طرح‌های ارسالی باید دستاوردها و شخصیت آتاتورک و ملت ترکیه را به تصویر بکشند . پس از ارزیابی ۴۹ طرح ، پروژه مشترک معماران ترک پروفسور امین اونات و دکتر ارهان آردا برگزیده شد . این آرامگاه باشکوه در سال ۱۹۵۳ کامل شد و ترکیبی است از حال و هوای معماری سنتی و مدرن که بدین ترتیب ظرافت و نیز قوت معماری ترکیه را ترسیم می‌کنند . سپس در روز ۱۰ نوامبر ۱۹۵۳ پیکر آتاتورک به آنیت کبیر منتقل شد .


مقبره آتاتورک آنکارا

مقبره آتاتورک آنکارا

  ادامه مطلب ...

هزینه اقامت در استانبول

گردشگران تور استانبول هر نوع سفری را اعم از هوایی یا زمینی انتخاب کنند در نهایت با این سوال روبرو هستند که هزینه اقامت در استانبول چگونه است ؟ هزینه یک شب اقامت در استانبول ، بستگی به اقامتگاهی دارد که انتخاب می کنید . شما میتوانید یک هتل ۵ ستاره لوکس انتخاب کنید یا شب را در هاستل های استانبول سپری کنید . خوشبختانه هتل های استانبول از نظر قیمت و کیفیت زیادی برخوردارند . 
هزینه اقامت در استانبول

 

ادامه مطلب ...