من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

لیست مشاغل استرالیا 2019

لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا در سال 2019 توسط دولت این کشور تنظیم و منتشر شده است. با دسترسی به لیست مشاغل استرالیا، انتخاب برای افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا با ویزای کار دارند، بسیار راحت تر است. در حال حاضر برای مهاجرت به استرالیا سه لیست کلی مشاغل وجود دارد. اکثر رشته‌های کامپیوتر، مهندسی و پزشکی در لیست شماره 1 قرار دارند و متقاضیان این رشته‌ ها می‌توانند برای ویزاهای اسکیل استرالیا اقدام کنند. در این لیست، کد یکتای شغل(ANZSCO) که مختص برنامه های مهاجرتی کشورهای استرالیا و نیوزلند است و وضعیت شغل در لیست مشاغل از این جهت که جزو کدام یک از لیستهای MLTSSL (بلندمدت)، STSOL (کوتاه مدت) و یا Regional (مخصوص مناطق دوردست) است، مشخص شده است که می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب ویزای متناسب با مهارت شما باشد.


 


خرید لوازم خانه در استرالیا

خرید لوازم خانه در استرالیا


ویزای کار استرالیا به افرادی تعلق می گیرد که قصد دارند از طریق یک تخصص و مهارت کاری به استرالیا مهاجرت کنند. مهاجرت از طریق مهارت (General Skilled Migration) بزرگترین بخش منفرد برنامه مهاجرت به استرالیا را تشکیل می دهد:

برای مهاجرت با مهارت و اخذ ویزای کار استرالیا ، متقاضیان باید حداقل شرایط ذیل را دارا باشند:
سن زیر ۴۵ سال

توانایی در زبان انگلیسی

برای اکثر تقسیم بندی های GSM لازم است که متقاضی نمره قبولی را در آزمون امتیازی GSM کسب کند. به این علت ویزاهای GSM اغلب به ویزاهای "امتیازی" معروف هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.