من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور ترکیبی استانبول آنتالیا


6 شب و 7 روز با پرواز اطلس جت

یکی از جذاب ترین تورهای ترکیه ، تورهای ترکیبی هستند . همانطور که می دانید ، شهرهای توریستی ترکیه محدود به استانبول و آنتالیا نمی شوند اما در طول سال این دو شهر میزبان توریست های زیادی از سراسر دنیا هستند . در تور ترکیه می توانید با انتخاب تور ترکیبی استانبول آنتالیا ، در یک سفر از دو شهر زیبا و توریستی ترکیه دیدن کنید .  تورهای ترکیبی ترکیه نیاز به برنامه ریزی دقیقی دارد و رزرو تور لحظه آخری ترکیبی استانبول آنتالیا کمی سخت از تورهای تک مسیر می باشد .
تور ترکیبی استانبول آنتالیا

تور ترکیبی استانبول آنتالیا

  

تور ترکیبی استانبول آنتالیا می تواند یکی از به یادماندنی ترین سفرها باشد . همانطور که می دانید استانبول شهری زیبا با ترکیب مدرنیته و سنت است و مراکز خرید استانبول با حراج های ویژه ، در ذهن مردم حک شده است . آنتالیا نیز شهر تفریحی ست که طبیعت زیبایش بسیار چشم نواز است . با انتخاب تور ترکیبی استانبول و آنتالیا نوروز و یا تور ترکیبی استانبول و آنتالیا تابستان می توانید از تمام جاذبه های این دو شهر بهره مند شوید .

تور ترکیبی استانبول آنتالیا

تور ترکیبی استانبول آنتالیا

ساده ترین تورهای ترکیبی آنتالیا استانبول را می توانید به کمک پروازهای داخلی ترکیه تجربه کنید . البته می توانید برای سفرهای بین شهری از اتوبوس و وسایل نقلیه عمومی دیگر نیز بهره مند شوید . اگر قصد دارید این سفر ترکیبی را با پرواز تجربه کنید ، بهتر است قبل از هر چیزی به فکر خرید بلیط داخلی ترکیه باشید . همکاران ما در آژانس سعادت سیر ، برای رزرو بلیط داخلی و مشاوره در مورد بستن تور ترکیبی در خدمت شما هستند .

تور ترکیبی استانبول آنتالیا هتل 4 ستاره استانبول و هتل 5 ستاره نتالیا

خدمات تور ترکیبی در استانبول :

  • اقامت در هتل با صبحانه
  • لیدر فارسی زبان
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی سامان

خدمات تور ترکیبی در آنتالیا :

  • اقامت در هتل با خدمات UALL
  • ترانسفر فرودگاهی
  • لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی سامان

توجه داشته باشید که :

  • داشتن گذرنامه با هفت ماه اعتبار الزامی است
  • طوری برنامه ریزی کنید که سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشید.
  • برای دریافت هتلهای لوکس در آنتالیا با قیمت مناسب و تور های ترکیه با تماس بگیرید
  • برای اطلاع از قیمت آنلاین تور استانبول و تور ترکیبی ترکیه و  تور آنتالیا با تماس بگیرید

 

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █پس از ده سال تجربه ترکیه تخصص ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تور ترکیه

هرگونه سوالی دارید با ما تماس بگیرید

43 43 67 43
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.