من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

آشنایی با انواع اجاق آشپزخانه

انواع اجاق آشپزخانه سالهاست که به یار دیرینه آشپرخانه تبدیل شده است. اما در 5 تا 10 سال گذشته یک سری تغییرات را هم تجربه کرده است. طرح های حجیم، زشت و دستگیره های ناهنجار از بین رفته اند و با طرح های صاف و تصفیه شده جایگزین شده اند به گونه ای که می تواند اجاق گاز میلان را در یک گالری هنری جای داد. البته تغییر ظاهر همه چیز آن نیست، زندگی با مدل های جدید بسیار ساده تر است، آنها ایمن تر هستند و برخی از آنها حتی برای ماندگاری طولانی ساخته شده اند. اگر به تازگی به مکان جدیدی نقل مکان کرده اید یا فقط می خواهید اجاق گاز قدیمی خود را ارتقا دهید، قبل از خرید بهتر ایت با انواع اجاق آشنا شوید.

راهنمای خرید اجاق 

ادامه مطلب ...