من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

عمل چال گونه


اگر داشتن چال گونه، وسوسه هر روزه ذهن شما شده است بد نیست بدانید چال گونه در حقیقت یک نوع فلج ژنتیکی عضلات گونه است که باعث می شود در هنگام خندیدن پوست گونه به داخل کشیده شود و یک چال زیبا و جذاب روی گونه ایجاد شود که خیلی ها آرزوی آن را دارند. برای جراحی چال گونه ابتدا محل ایجاد چال با مشورت بیمار و پزشک و با استفاده از ابزارهای شبیه سازی، مشخص و سپس دهان بیمار با مواد آنتی باکتریال ضد عفونی شده و موضع تحت درمان با لیدوکائین بی حس می شود. با ایجاد شکاف کوچکی در داخل دهان مقدار کمی از بافت و عضله برداشته می شود سپس قسمت بریده شده با استفاده از بخیه های جذبی دوخته می شود. ممکن است در روزهای اولیه بعد از عمل، چال گونه به صورت دائمی روی چهره دیده شود اما بعد از بهبود و بازسازی عضلات، فقط هنگام خندیدن چال گونه ها قابل مشاهده هستند. شستشوی دهان قبل و بعد از خواب و پس از هر وعده غذایی در بهبود سریع زخم ها و جلوگیری از عفونت مؤثر است. توصیه می شود درمان شما تحت نظریک متخصص ماهر و با روش اصولی و درست صورت گیرد.

هزینه جراحی چال گونه

  

ادامه مطلب ...