من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور ترکیبی ترکیه


همانطور که می دانید شهرهای تویستی ترکیه محدود به آنتالیا و استانبول نمی شود اما بی شک این شهرها ؛ مهم ترین آنها می باشند . اگر نمیخواهید در سفر ترکیه ، تمام روزهای سفرتان را در یکی از شهرهای توریستی این کشور سپری کنید و مایلید در طول سفر دو یا چند شهر را ببینید میتوانید یکی از تورهای ترکیبی ترکیه را رزرو کنید . در ایام نوروز تور ترکیه ترکیبی ، دلچسب تر و جذاب تر می باشد .
استانبول ترکیه

استانبول ترکیه

  

از مهم ترین شهرهای توریستی ترکیه می توان به شهرهای استانبول ، آنتالیا ، ازمیر ، کوش آداسی ، آلانیا ، بدروم و قونیه اشاره کرد . این شهرها در فصل بهار ، زیبایی خاصی دارند و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کنند . اگر از آن دسته افرادی هستید که سفر برایتان به معنای یک جا ماندن نیست می توانید تورهای ترکیبی این شهرها را تجربه کنید . درتور ترکیه نوروز با توجه به شرایط آب و هوایی ، تورهای ترکیبی زیر رونق بیشتری دارند :

  • تور استانبول _ ازمیر
  • تور استانبول _ کوش آداسی
  • تور استانبول  _ آنتالیا
  • تور استانبول _ مارماریس
تفریحات آنتالیا در نوروز

تفریحات آنتالیا در نوروز

برای تردد در بین شهرهای ترکیه ، راههای مختلفی وجود دارد . در تمام مسیرها ، میتوانید از هواپیما یا اتوبوس استفاده کنید البته در برخی مسیرها امکان استفاده از قطار وجود دارد . تهیه بلیط داخلی ترکیه از طریق وبسایت های فروش بلیط این کشور امکان پذیر است  . در صورتی که امکان انجام این کار را ندارید میتوانید از آژانس های هواپیمایی بخواهید تا بلیط داخلی مورد نظر را برای شما تهیه کند .

با توجه به موارد گفته شده امکان تعیین قیمت تورهای ترکیبی ترکیه وجود ندارد و با توجه به نوع وسایل حمل و نقل در بین شهرهای ترکیه ، قیمت تور تغییر می کند . آژانس سعادت سیر امکان استفاده از پروازهای داخلی ترکیه را برای شما فراهم می کند . همکاران ما در این زمینه راهنمای شما هستند . برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید :
43674367

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.