من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

بلیط داخلی کشور ترکیه


خرید بلیط داخلی برای توریستهای ایرانی به علت نداشتن کارت بانکی کمی دشواره . فرقی نمیکنه تور ترکیه رو واسه یه سفر کاری یا تفریحی انتخاب کردین ، موضوع اینه که میخواین بین شهرهای مختلف ترکیه سفر کنین و الان مهم ترین دغدغه ذهنیتون ، خرید بلیط داخلی ترکیه اس . باید این مژده رو بهتون بدم که میتونین قبل از سفرتون به ترکیه ، توسط کارگزارهای ایرانی نسبت به رزرو بلیط پروازهای داخلی ترکیه اقدام کنین و با اطمینان خاطر به این سفر برین .
http://www.turkeyhotel.ir/tag/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/

بلیط هواپیمای ترکیه

 


 

alanya_ticket5برای رزرو بلیط داخلی ترکیه از روی سایت های ویژه ایرلاین های ترکیه  میشه اقدام کرد اما از اونجایی که واسه بعضی افراد رزرو بلیط هواپیما از روی سایت ، ممکنه دشوار باشه ، پیشنهاد میکنم از همکاران ما در آژانس سعادت سیر کمک بخواین . روی وبسایت ما میشه اطلاعات مربوطه به شرکت های هواپیمایی رو که در داخل ترکیه پرواز دارن ، ببینین . با انتخاب مسیرتون میتونین از  همکاران ما بخواین تا برای رزرواسیون و صدور بلیط داخلی ترکیه به شما کمک کنن  . خرید بلیط داخلی ترکیه از این روند ، مطمئن ترین راه هستش اما لطفا قبل از اقدام موارد زیر رو در نظر بگیرین :

۱ –  پس از دریافت اطلاعات بلیط درخواستی شما ، شرکت ما طبق قراردادی که با شرکت های هواپیمایی داره ،  مشخصات مناسب ترین و ارزانترین بلیط ها را برای مسیر مورد نظر شما رو پیدا میکنه ، پس به کانتر ما این فرصت رو بدین تا بهترین ها رو براتون انتخاب کنه .

۲ – پس از تاییدیه شما و ارسال مبلغ بلیط به حساب شرکت ، بلیط مربوطه صادر شده و طبق درخواستتون به ایمیل یا آدرستون ارسال میشه .

۳ – بلیط های داخلی ترکیه همگی الکترونیکی (E-ticket) هستن و به همراه داشتن پاسپورت و کد رزرواسیون برای سوار شدن به هواپیما کافیه .

۴ – سیستم نرخی بلیط های داخلی ترکیه با ایران متفاوته  : در ایران بلیط های نرخ ثابت دارند و متغیر نیستن اما در ترکیه نرخ بلیط های داخلی ثابت نیست و با توجه به ظرفیت پر و یا خالی  پرواز  متغیره . بنابراین  هر چه زودتر اقدام به خرید بلیط کنین به همون اندازه قیمت بلیط ارزونتره . بنابراین تعجب نکنین اگر مسافری که در صندلی  کناری شما  نشسته برای خرید بلیط نصف یا ۲ برابر شما هزینه کرده !

۵ – در ترکیه تقریبا اغلب بلیط های داخلی به خصوص بلیط هایی که با نرخ خوب و مناسب به مشتریان فروخته شده ، غیر قابل کنسلی و تغییر تاریخ هستش  . بنابراین لطفاٌ قبل از سفارش و پرداخت مبلغ بلیط  پروازهای داخلی ترکیه ،  از خرید اون مطمئن شین .

۶ – اسامی مسافرین را حتماٌ با کپی پاسپورت معتبر چک کنین و از صحت اون اطمینان داشته باشین . چون در صورت ارسال اسامی اشتباه  مسئولیت اون به عهده خود شماست .

۶ – بعضی از شهرها مثل استانبول  ۲ فرودگاه دارن ، حتماٌ تو درخواستتون به ما اطلاع بدین که کدام فرودگاه مورد نظرتونه تا از هر گونه  اشتباه جلوگیری بشه .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.