من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل ۴ ستاره فرونیا استانبول


هتل فرونیا تو ۲۰ کیلومتری   فرودگاه آتاتورک استانبول قرار گرفته و فقط ۵ دقیقه با میدان تقسیم استانبول فاصله داره . درواقع فاصله هتل فرونیا با ایستگاه مترو ۵۰۰ متر وبا خیابون استقلال ۶۰۰ متره البته برای رفتن به مرکز شهر استانبول باید یه مسافت ۵ کیلومتری رو طی کنین . مهم ترین ویژگی هتل فرونیا دسترسی راحت به مراکز خرید و وسایل خمل و نقل عمومی هستش که رفت و آمد مسافران رو ، آسون و کم هزینه میکنه . کارکنان هتل برخورد مناسب و محترمانه ای با مهمونها دارن و میتونه یکی دیگه از نقاط قوت هتل بشمار بیاد . در ضمن هتل ۴ ستاره فرونیا که در نزدیکی تنگه بسفر قرار داره سال ۲۰۱۱ بازسازی شده .

هتل 4 ستاره فرونیا استانبول

هتل ۴ ستاره فرونیا استانبول

  

اتاقهای هتل فرونیا تهویه ی مناسبی دارن و مهمونا میتونن از اینترنت Wi-Fi رایگان با سرعت خیلی خوب  در اتاقها استفاده کنن . هتل فرونیا اتاقها و سوییت های متنوعی داره که ظاهرا زیاد بزرگ نیستن و نورشون کمه و فقط  بعضی از اتاق ها منظره خوبی دارن و میشه از دیدنی های استانبول لذت ببرین . تمامی اتاقهای هتل فرونیا دارای یخچال ، آب معدنی ، تلفن های دوخطی ، تلویزیون های رنگی ، اینترنت ، سیستم تهویه هوا ، دوش ، سشوار ، گاوصندوق ، ملحفه های نخی مصری ، دمپایی و …هستن و نظافت روزانه به خوبی و مرتب انجام میشه .

هتل فرونیا تکسیم استانبول

هتل فرونیا تکسیم استانبول

امکانات هتل فرونیا استانبول شامل رستوران ، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته ، کافی شاپ ، ترنسفر فرودگاهی ، آسانسور ، پارکینگ ، اتوشویی و خشکشویی / لاندری ، اتاق سیگار و دخانیات ، سالن برگزاری جلسه/کنفرانس/همایش ، صندوق امانات ، تاکسی تلفنی و … میشه . اقامت تو این هتل یه اقامت راحت و دلشینه . صرف غذا تو رستوران هتل با منظره زیبا واقعا دلچسب و به یاد موندنیه . لازمه بگم که هتل فرونیا یکی از مناسب ترین هتل های ۴ ستاره تکسیم استانبول بشمار میاد و میتونین صبحانه لذیذ و متنوعی رو تو این هتل میل کنین .

هتل فرونیا در تکسیم استانبول

هتل فرونیا در تکسیم استانبول

هتل فرونیا در تکسیم استانبول

هتل فرونیا در تکسیم استانبول

know_clipart5اطلاعات هتل فرونیا استانبول :

آدرس هتل فرونیا :  Abdülhakhamit cad.no.58 Taksim – İstanbul, Turkey, 34437
تلفن هتل فرونیا : ۹۰۲۱۲۲۳۷۲۶۳۵
وبسایت هتل فرونیا : feronya.istanbulhotelturkey.com

Feronya Hotel Istanbul


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.