من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مجموعه تفریحی فان لب استانبول

در تور استانبول پاییز و زمستان که اشتیاق به پارک های آبی کم رنگ تر می شود ، شهربازی های استانبول بیشتر مورد توجه قرار می گیرند . شهربازی های سرپوشیده فان لب استانبول از جمله مراکز تفریحی هستند که بروزترین امکانات تفریحی و اسباب بازی های جذاب را در دل خود جا داده اند . Fun Lab سه شعبه مختلف دارد که در مهم ترین مراکز خرید شهر افتتاح شده اند .
شهربازی های فان لب استانبول

شهربازی های فان لب استانبول

  

شهربازی های فان لب استانبول که اولین شهربازی زنجیره ای استانبول هستند دارای بازی های مهیج و متنوعی ست که همگی استاندارد جهانی دارند . ماشین های بازی ، خدمه خوش برخورد و امکانات قابل اطمینان از مزایای این شهربازی ها می باشند . در سفرهای خانوادگی ، این شهربازی ها از جمله تفریحات استانبول است که مورد توجه قرار می گیرد و رضایت گردشگران را به همراه دارد . در اینجا با شعب مختلف فان لب آشنا میشوید .

مرکز خرید بویاکا استانبول _  Buyaka AVM:

مرکز خرید بویاکا در بخش آناتولیایی استانبول با برندها ، کافه و رستورانها و مرکز سرگرمی کودکانش بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است . این مرکز در منطقه عمرانیه واقع شده است و دارای یک باشگاه بدنسازی ، مرکز ماساژ و همچنین ۶ سالن سینما مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا و از همه مهم تر ، شهربازی فان لب است . فان لب در طبقه اول مرکز خرید Buyaka واقع شده و تقریبا ۶۰۰ متر مربع می باشد . در اینجا میتوانید با اطمینان خاطر فرزندان خود را به کارکنان شهربازی بسپرید . این مرکز خرید که در محله سلطان محمد فاتح قرار گرفته است .

  • ساعات کار مرکز خرید بویاکا استانبول : از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس مرکز خرید بویاکا استانبول : Fatih Sultan Mehmet Mahallesi, Balkan Cd No:56, 34770 Ümraniye/İstanbul
شهربازی های سرپوشیده فان لب استانبول

شهربازی های سرپوشیده فان لب استانبول

مرکز خرید فروم استانبول _  Forum Shopping Mall :

مرکز خرید forum استانبول در سال ۲۰۰۹ میلادی در فضایی به مساحت ۴۹۵٫۰۰۰ متر مربع در بایرام پاشا کوجاتپه افتتاح شد . فروم در نزدیکی هتل سون هیلیز و در ایستگاه مترو کوجاتپه قرار دارد . فاصله مرکز خرید فروم تا فرودگاه آتاتورک استانبول حدود ۲۵ دقیقه می باشد . این مرکز خرید بزرگ استانبول علاوه بر آنکه میزبان برندهای معروف دنیاست ، یکی از شعب فان لب را با حدود ۳ هزار مترمربع و با بازی های بسیار هیجان انگیز در خود جا داده است . خرید از مرکز فروم و لذت بردن از شهربازی فان لب را از دست ندهید .

  • ساعات کار مرکز خرید فروم استانبول : از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  •  آدرس مرکز خرید فروم استانبول: Kocatepe Mahallesi, Pasa Caddesi | Bayrampasa, Istanbul, Turkey

مرکز خرید جواهر استانبول _ cevahir mall :

از مهم ترین مراکز خرید استانبول ، مرکز خرید جواهر است . این مرکز در اکتبر ۲۰۰۵ در منطقه شیشلی استانبول افتتاح شد و عناوین بزرگترین مرکز خرید اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ جهان را دارد . این مرکز خرید یک از بزرگترین شعب فان لب را با مساحت ۱۶ هزار متر مربع ، در خود جا داده است .  در ۴ طبقه ی این مجموعه ، انواع بازی ها و دستگاه های سرگرمی از کوسه دیوانه با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت گرفته تا زمین بازی نرم برای کودکان بچشم میخورد . ماشین های بازی ، خدمه خوش برخورد و امکانات قابل اطمینان از مزایای این شهربازی زنجیره ای می باشد . همچنین سالن هایی برای برگزاری مراسم مخصوص کودکان مثل جشن تولد در این مجموعه ایجاد شده است .

  • ساعات کار مرکز خرید جواهر استانبول : از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس مرکز خرید جواهر استانبول : Cevahir AVM, Büyükdere Cad. No:22, 34400 Şişli – İstanbul

 

istanbul fun lab

istanbul fun lab

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.