من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

پارک فتحی پاشا در استانبول ترکیه

در تور استانبول ، اگر از گشت و گذار در شهر خسته شده اید و میخواهید از هوای تازه پارکهای استانبول لذت ببرید یکی از پارکهای پیشنهادی ، پارک فتحی پاشا می باشد . این پارک در نزدیکی تنگه بسفر و در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد و از زمان پادشاهان عثمانی به یادگار مانده است . این پارک بازسازی شده است و یکی از جاذبه های گردشگری استانبول محسوب می شود .
پارک فتحی پاشا استانبول

پارک فتحی پاشا استانبول

  

پارک فتحی پاشا با مناظر زیبا و هوای عالی یکی از تفریحات استانبول می باشد . این پارک تماشایی در نزدیکی تنگه بسفر با منظره زیبا از این تنگه ، حدود ۱۶ هکتار مساحت دارد و با درختان فراوان ، یک تصفیه کننده هوا و مخزن اکسیژن برای شهر استانبول محسوب می شود . این پارک در زمان فتحی احمد پاشا که از وزرا و فرمانداران دوره عثمانی ، احداث و به اسم فتحی پاشا نام گذاری شده است . این پارک در کنار سایر پارک های استانبول مانند پارک امیرگان ، ییلدیز پارک ، پارک گلخانه  و جنگل بلگراد و فتحی پاشا محل مناسبی برای گردش و تفریح می باشد .

Fethi Pasa Korusu Istanbul

Fethi Pasa Korusu Istanbul

پارک فتحی پاشا یک پارک وسیع با چشم اندازهای فوق العاده ، محیط زیبا و هوایی تمیز یکی از پارک های دیدنی  استانبول می باشد که قدمت آن به دوره عثمانی بر می گردد .  . پارک جنگلی فتحی پاشا در منطقه اسکودار بین دو محله همسایه سلطان تپه و گوزگونچاک قرار گرفته و به سبب موقعیت مناسب آن بر روی تپه اشراف کاملی به تنگه بسفر ، مناظر اطراف و قسمت اروپایی استانبول دارد . پارک Fethi Paşa دارای امکاناتی نظیر دو زمین بازی کودکان ، دو زمین ورزشی ، یک زمین بسکتبال ، رستوران و کافه اشاره کرد . پیشنهاد میکنم صرف صبحانه بینظیر ترکی را در این پارک تجربه کنید .

پارک فتحی پاشا در محله اوسکودار استانبول

پارک فتحی پاشا در محله اوسکودار استانبول

صرف صبحانه در پارک فتحی پاشا استانبول

صرف صبحانه در پارک فتحی پاشا استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.