من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل 5 ستاره وایت مونارچ استانبول

افرادی که در تور استانبول به فکر خرید هستند تمایل دارند بیشتر در هتل های 4 ستاره اقامت کنند . با رزرو یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می توان هم اقامت راحتی را تجربه کرد و هم تا حدودی در هزینه ها صرفه جویی کرد . در سراسر شهر استانبول میتوان به این هتل ها دسترسی داشت . یکی از هتل های 4 ستاره در محله مجیدیه کوی ، هتل وایت مونارچ استانبول می باشد . در زیر بیشتر با این هتل آشنا می شوید .
هتل وایت مونارچ استانبول

هتل وایت مونارچ استانبول

  

در 250 متری هتل ایستگاه اتوبوس مجیدکوی _ شیشلی قرار دارد .فاصله مرکز خرید پروفیلو حدود 350 متر و فاصله مرکز خرید جواهر 750 متر از این هتل می باشد .  فاصله هتل وایت مونارچ استانبول تا فرودگاه آتاتورک نیز 20 ‏کیلومتر است . ‏با پیاده روی کوتاه مدت از هتل ، میتوانید به رستوران های متعددی دسترسی داشته باشید .

هتل 4 ستاره وایت مونارچ استانبول

هتل 4 ستاره وایت مونارچ استانبول

هتل 4 ستاره وایت مونارچ استانبول دارای اتاق هایی با دکور به سبک عثمانی و به صورت یک تخته ، دو تخته و سه تخته می باشد . ‏ تمامی اتاق های هتل وایت مونارچ دارای تهویه کننده هوا ، تلویزیون و ماهواره ، تلفن ، صندوق امانات ، مینی بار و چای ساز ‏می باشند . حمام اختصاصی هر اتاق نیز مجهز به لوازم بهداشتی ، سشوار و دوش است . امکان استفاده از وایفای رایگان نیز در اتاق وجود دارد .

هتل چهار ستاره وایت مونارچ استانبول

هتل چهار ستاره وایت مونارچ استانبول

‏از امکانات هتل وایت مونارچ استانبول میتوان به یک ‏استخر سرپوشیده ، یک حمام ترکی و یک سونا اشاره کرد . صبحانه روزانه به صورت بوفه در این هتل سرو می شود . هتل دارای یک رستوران الاکارت است و به عبارت دیگر رستوران هتل ، غذاهای خود را به صورت منو و در صورت سفارش ، سرو می کند . ‏ میهمانان می توانند از سالن های کنفرانس هتل برای جلسات کاری خود استفاده کنند . ‏ این هتل یکی از مناسب ترین هتل ها برای تور استانبول می باشد .

white monarch hotel istanbul

white monarch hotel istanbul

white monarch hotel istanbul

white monarch hotel istanbul

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.