من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور 10 روزه تایلند ویژه دی بهمن اسفند 92

onvan تور 10 روزه تایلند ویژه دی بهمن اسفند 92 onvan

تور 10 روزه تایلند ویژه دی بهمن اسفند 92

تور تایلند دی ماه
*******************
قیمت تور تایلند ویژه بهمن ماه

قیمت تور بانکوک پاتایا پوکتتور بانکوک پاتایا پوکت : 3.200.000 تومان
**************************************************************************************
خدمات تور تایلند :
  1. بلیط رفت و برگشت با پرواز ماهان
  2. ویزا
  3. بیمه مسافرتی
  4. گشت شهری
  5. سیم کارت رایگان
  6. 2 وعده غذا در پاتایا
  7. گشت مزرعه عسل
  8. گشت مزرعه کروکودیلها
  9. اقامت در هتلها با صبحانه
  10. ترانسفر فرودگاهی
  11. ترانسفر بین شهری

**************************
مدارک لازم جهت ویزا تایلند
اصل پاسپورت با 7 ماه اعتبار ؛ کپی صفحه اول شناسنامه ؛ یک قطعه عکس 4*3 یا 6*4 رنگی تمام رخ زمینه سفید .

*************************************************************************************
اطلاعات پروازی کشور تایلند
پرواز ایرباس ماهان
روزهای حرکت هر روز به جز شنبه ها
ساعت رفت: 21:10              ساعت برگشت : 22:00

******************************************
جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای تورهای ترکیبی تایلند  با تلفن 88548853  و یا 09359607685 آقای مدیحیان تماس بگیرید.
▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ تلاش برای جذب رضایت مشتریان دستور کار ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.