من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

هتل 5 ستاره Centara Grand At Centralworld سنترا گرند ورد بانکوک

onvan هتل 5 ستاره Centara Grand At Centralworld سنترا گرند ورد بانکوک onvan

هتل 5 ستاره Centara Grand At Centralworld سنترا گرند ورد بانکوک


هتل مجلل و 5 ستاره Centara Grand At Centralworld، ی:77/ مرکز گردهمایی،یک پاساژ خرید و یک مجموعه تفریحی را همه با هم در یک مجتمع در قلب منطقه تجاری شهر بانکوک به میهمانان خود ارائه میدهد. امکانات رفاهی عالی، خدمات حرفه ای به همراه مهمان نوازی گرم تایلندی هتل؛ اقامت شما را به اقامتی راحت، شیک و منحصر به فرد تبدیل خواهد کرد.هتل مدرن و ابتکاری Centara Grand، جزوی از مجتمع Centralworld، که مرکز گردهمایی و تفریحی درجه یک مرکز شهر بانکوک میباشد؛ محسوب میشود. هتل رسما در سپتامبر 2008 افتتاح شده و از اتاقهای شیک با طراحی و مبلمان باشکوه و تجهیزات مدرن برخوردار میباشد.میهمانان عزیز، با استفاده از امکانات ورزشی متعدد ما رفع خستگی کرده و یا با صرف غذاهای عالی در رستوران هتل ما و تماشای چشم انداز دیدنی شهر؛ شبی رویایی را تجربه کنید.

سنترا گرند ورد هتل بانکوک

هتل بانکوک

خدمات و امکانات هتل 5 ستاره سنترا گرند ورد بانکوک تایلند : کاریوکی ، ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، اتاق و امکانات برای معلولین ، تنیس ، مرکز بدنسازی، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، رستوران و بار، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، باغ ، اتاقهای ضد صدا ، منطقه بدون سیگار

هتل پنج ستاره بانکوک

آدرس : 999/99 Rama 1 Road,Pathumwan,10330 Pathumwan (Bangkok)

هتل 5 ستاره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.