من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

باغ دریاچه کوالالامپور مالزی+عکس و نقشه

onvan باغ دریاچه کوالالامپور مالزی+عکس و نقشه onvan

 

باغ دریاچه کوالالامپور مالزی

Kuala Lumpur Lake Gardens

لیک گاردن کوالالامپور که مانند کمربند سبزی دور شهر کوالالامپور کشیده شده یکی از دیدنی های کوالالامپور است.این باغ حدودا 60 هکتار بوده و در سال 1888 در کوالالامپور بنا شد. بازدید کنندگان می توانند از قایق های سواری گردشگری استفاده کنند تا از تماشای باغ لذت ببرند. باغ دریاچه کوالالامپور مالزی ترکیبی از موزه ملی، خانه پروانه، پارک پرندگان و باغهای ارکیده هستند و ساختمان مجلس شورای مالزی نیز در انتهای شمالی آن قرار گرفته است.

باغ دریاچه کوالالامپور مالزی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.