من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مرکز خرید بیمن استانبول و عکس

onvan مرکز خرید بیمن استانبول و عکس onvan

مرکز خرید بیمن استانبول و عکس

مرکز خرید بیمن استانبول

Beymen mall in Istanbul

از مراکز خرید استانبول مرکز خرید بیمن معروفیت زیادی دارد . این مرکز با دربان های کت و شلوار پوش و قیمتهای گرانش و البته لباس های فشن و مد روز از برندهای معروف دنیا جوابگوی سلیقه سخت پسندان است . در سفر ترکیه اگر به استانبول رفتید حتما از این مرکز خرید بسیار زیبا دیدن کنید .

TurkeyHotel مرکز خرید بیمن استانبول و عکس

مرکز خرید بیمن استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.