من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری
من و نقره بارون شدم  آخر در این سفر ها

من و نقره بارون شدم آخر در این سفر ها

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

نرخ تور کیش ورود ۱۰ دی ۹۲ هتل ۵ ستاره مارینا پارک

onvan نرخ تور کیش ورود ۱۰ دی ۹۲ هتل ۵ ستاره مارینا پارک onvan نرخ تور کیش ورود ۱۰ دی ۹۲ هتل ۵ ستاره مارینا پارک

*************************************

هتل ۵ ستاره مارینا پارک

تاریخ شروع تور :   ۱۰ دی ۹۲

زمان برگشت :   ۱۳ دی ۹۲

**********************

نرخ تور کیش

اتاق دو نفره،DBL، به هزینه برای هر نفر    ۱۳۶۰۰۰۰ تومان هر نفر

۳ نفره به هزینه هر نفر       ۱۳۳۵۰۰۰ تومان هر نفر

خدمات اراه شده در تور : :

  • بلیط پرواز کیش
  • اقامت  هتل کیش
  • پیشواز در فرودگاه
  • صبحانه روزانه
  • تخفیف گردشگری شامل : بن تخفیف غواصی تخفیف دلفین ها
  • سرویس به بازار

*********************************

به خاطر داشته باشید:

  1. تور کیشچارتری بوده وغیر قابل استرداد میباشد.
  2. زمان ورود به اتاق  ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ساعت ۱۲ میباشد.
  3. هزینهارائه شده مخصوص تاریخ ذکر شده میباشد.

****************************************

 در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با آژانس سعادت سیر ۸۸۵۴۸۸۵۳ و همراه ۰۹۱۹۹۱۱۶۵۶۰ سرکار خانم عزیزی تماس حاصل فرمایید. ا

از شنیدن صدای شما خوشحال می شویم

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ تخصص ما بخاطر تحربه ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تورهای کیش

رضایت مشتری و کیفیت کار ضامن بقای ما در عرصه رقابت است

 ۸۸۵۴۸۸۵۳ خط ویژه

تماس بعد از ۶یعدظهر الی ۱۰ شب

۰۹۱۹۹۱۱۶۵۶۰

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.